15.2.08

Acum


In seara asta am sa plec cu Luna. Ati inteles?
Am sa plec cu Luna si am sa va vand pe toti.

Va dau foc si va sting cu sange de bogatas.

Aveam un chef nebun sa fac misto si mi s-a luat sursa. De fapt, mai frumos spus, nu mi s-a DAT. Uite, asa se intampla cand astepti ceva previzibil...devine imprevizibil...si mai apoi invizibil de lipsit de importanta.

Acum calculatorul s-a hotarat sa-mi dea o lovitura sub centura si mi-a bagat "Vespre". Da, poate stie ca melodia asta ma face sa ma urc pe pereti. Poate stie ca stau in fata monitorului si fumez inca o tigara, si ma doare stomacul si sufletul, si ma simt prost ca n-am putut sa fac misto de massurile voastre de Valentine's Gay, si paharul de bere e gol de vreo 2 saptamani, si strada e goala si violata.

Maine o sa am acelasi gand dimineata cand ma trezesc, gand pe care-l am de un an si ceva. Uneori ma facea sa zambesc, dar in ultima vreme ma cam distruge. Ce asteptare nebuna, asteptare gratuita... Inca mai am bradul de Craciun, e lasat si uscat si am aprins iar luminile. Vorbesc serios.

Nu vreau sa-mi spui intotdeauna...spune-mi macar acum.

[Let me cure your Heart. Transplant is your only salvation...]

No comments: