26.2.08

Drivers, here I come...!


Anunt suspect: e a doua oara cand fac scoala de soferi. Motivul pentru care am intrerupt prima data e nu te intereseaza.

Ideea nu e asta. Acum 3 ani nici n-am apucat sa dau vreun examen. De data asta am apucat. Dau sala. Pic cu 21. Dau sala. Iau cu 23. Traseul il programez pe 3 martie. Sesiune. Orele de condus incep saptamana asta ca eu sa-mi dau seama ca nu vreau sa-l dau pe 3.

Ma gandesc sa-l aman. Eniuei, instructorul meu e foarte tare... Ma lasa sa-mi fac mendrele, sa bag intr-a 5a, sa merg pe unde vreau eu, asta dupa ce, quoting him "imi scoate untul din mine" cu parcari, garari, etc. Dar azi am avut o oarecare putere in maini.

Ajung prin fata facultatii mele. Pacat ca nu erau colegii sa-mi faca galerie. Vad trecerea pe care traversez mereu in drum spre faculta. Vad semaforul rosu la pietoni. Instructorul se enerveaza, cum ii las eu sa treaca pe rosu. Imi zice sa accelerez. Accelerez..nu vreau sa-mi imaginez ce fete au facut aia cand au vazut o masina de scoala gonind inspre ei. Au fugit de pe strada.

Ras isteric. Si ma gandesc eu...erau multi manelisti. Ce senzatie e sa ai un instrument al mortii in mana pe langa ei...

2 comments:

Nita said...

apropo ca asta uitasem: succes cu scoala de soferi, eu am terminat cu carnetul din octombrie dar tot e o porcarie sa conduci prin bucuresti.

fir intins! ;)

the elder said...

Merci frumos, adevarul e ca merge ce se spune: inveti cu adevarat sa conduci prin Bucuresti. Ieri am vazut cam ce traseu pot avea la examen, e criminal.