29.2.08

"Happy..." ce??


Cu totii stim ca maine e 1 Martie, bla bla bla. Chit ca eu nu ma omor dupa sarbatoarea asta, in principiu pentru ca mai demult imi faceam 1000 de probleme ce martisoare sa iau si in final nu conta mult, trec peste. Dar observ din ce in ce mai mult fetele astea cu bluze care le raman scurte si pantaloni care au fost lasati prea mult la uscat ca au inventat o noua expresie "happy martzyshor!".

What the fuck is that? Am avut norocul sa cresc cu limba engleza, de mica vorbeam doua limbi fluent si amestecam cuvintele fara sa vreau, dar sunt unele chestii care-ar trebui sa-si pastreze decenta, macar aparenta. Macar ziceti "happy 1 martie", chiar daca e romgleza macar suna acceptabil.

Maine jur ca daca vad vreun status/mass asa, il public aici cu tot cu ID. Dar ma tem ca voi pati ca la Valentine's Gay, nimeni n-o sa-mi trimita massuri tampite de care sa fac misto.

Cert e ca ma bucur ca pare sa vina primavara, si ca ieri a fost o zi care s-a terminat frumos. Imi place ca am un fel de telepatie de Highlander cu El. Nu stiu cum naiba il simt, ieri ne-am intalnit aproape de strada mea si nu mi-a venit sa cred ca atunci, la ora aia, in locul ala ne-am nimerit amandoi si ca m-am si uitat pe strada aia intunecata pe care niciodata nu ma uit cand trec, iar de nu-mi facea semn cu mana credeam ca mi-l inchipui.

Frumos moment. Ne-am plimbat si am vorbit putin in catalana ha ha ha.

Oricum, trebuie sa ma reapuc sa scriu serios.

No comments: