6.2.08

Mda.


Nu inteleg o chestie. [Da, iar nu inteleg.] Ma vad oamenii astia cumva tocilara facultatii? Sau mai rau, considera ca a nu vorbi cu mine un AN intreg le da dreptul inalienabil de a-mi cere cursuri/raspunsuri la grile?

Inteleg ca unii din voi aveti slujbe si la asta nu comentez, desi eu prefer sa astept cat mai pot. Na. Voi nu mai puteti. Ok. Dar, ceilalti ce dracu faceti? Am venit la cacatu' asta de facultate ca sa invat ceva, asa puteam sa ma duc sa ma fac gunoier. Pe voi nu va intereseaza NIMIC.

Eu citesc de 2 ori grilele si le invat si voi nici macar atata nu puteti? Si cum se face ca in preajma sesiunii toti veniti la mine? Aveti o dragoste mare doar la perioade fixe? Repet, pe cei care n-aveti incotro, va inteleg, cu slujbe ma rog, ce mai aveti, dar ... M-AM SATURAT.

Si in situatia asta m-a enervat O persoana anume. N-a vorbit cu mine un an si se trezeste totusi sa-mi ceara grilele. Restul macar sunt persoane mai apropiate, unele din ele chiar foarte apropiate si pe care le inteleg. HOWEVER...

De ce nu imi bag picioarele odata? De ce?

Va apuca stressul cu examenele si panicati si pe restul care mai au calm. Ce lacrimi de crocodil aveti. Iar daca nu va dau alea, de "tocilara" ce sunt, sunt rea. I-auzi.

Daca eu sunt asa cum credeti sau macar cum imi dati se inteles, ma intreb cum sunt adevaratii tocilari/preocupati de scoala etc.
Poza exprima clar ca ar trebui sa mai trag apa din cand in cand...

1 comment:

Violet said...

profitori nenorociti. fii rea, nu le da nimic :D NIMIC 8->