16.2.08

Rasa "umana"??


Am boala pe prosti si asta se stie.

As vrea sa spun ce m-a adus la starea asta de "asshole totalitar" dar nu o zic inca. Tocmai pentru ca voi jigni o persoana care nu merita deloc sa fie pusa intr-un articol despre urangutani.

Vorbesc despre petreceri. Sunt genul de om care se integreaza usor intr-un grup, care tolereaza destule si care poate asculta orice atat timp cat i se acorda acelasi tratament. Dar nu e prima oara cand la o petrecere a unei persoane extraordinare dau peste fiinte...ordinare. Eu nu sunt de parere ca daca intr-un grup de [let's say] 20 persoane, dintre care unii asculta punk, altii rock, altii de toate si altii cacaturi, sa pui doar muzica de calitate...dar macar in ma-sa, 50%-50%.

De ce trebuie sa vii sa faci misto de o melodie de care am specificat clar ca sunt atasata si sa-ti pui gunoiul de Sean Paul peste melodia mea? Dar trecem si peste asta. Eu nu suport o chestie si din cauza asta cand se intampla, devin cel mai nenorocit, din topor, nesimtit si la obiect om posibil: judecata falsa. Jucam un joc. In fine, un joc in care trebuie sa nu fii demascat si in care trebuie sa disimulezi ca sa scapi si sa nu dai de inteles ca ai fi "ala rau", altii te propun daca le dai apa la moara [sau daca nu te plac mai nou] si tu poti propune etc.

Mah. Daca ma propui [ador sa fiu propusa], nu vii cu argumente gen: "Te propun ca sa se termine jocul mai repede", "Te propun pt ca ai fata de om rau", "...pt ca si cei de langa mine te-au propus", "pt ca asculti metale". Plus, daca eu iti spun ca nu sunt si aduc un argument decent, nu vii cu aceeasi caseta voalata ca nu merge.

Trecem peste [??] si sa nu fiu inteleasa gresit. Nu ma oftic pe joc, ma oftic pe argumente. Pentru ca un om atat de fudul de prost ce e, va aduce argumente si intr-o discutie normala, tot de genul asta. Iar cand eu iti spun privindu-te in ochi putin dement, ca argumentul tau e de caca, nu face o fata de parca-ai avea acel caca sub nas, ci provoaca-ma.

Am avut [ne]placerea deosebita [??] de a cunoaste doua specimene care intra cu brio in categoria Untermensch. Si iti spun cu mana pe inima, cititor ce esti :) , ca mi s-a facut rau de la stomac cand am vazut cum uratenia fizica [pe care eu nu o judec] se contopea cu tampenia si ignoranta. Ma, parca mi se punea nod in gat cand ma uitam si deh, trebuia sa ma uit. Si cand i-am spus tot privind-o in ochi, raspunzand la o provocare de gen "cum spui asa de ea, cum o propui ca nu o cunosti si argumentele tale sunt proaste" cand eu clar stiam ca sunt bune, ca "nici n-as vrea sa te cunosc", mai apoi toti ceilalti au vazut ca am dreptate.

Cum dracu poti fi prost si mandru? Ma, persoanele de genul vostru infecteaza rasa umana. Maimuta din interior a iesit pe gura, v-ati contopit si doamne, doare...si ma durea pe mine, asta-i problema.

Demult n-am mai vazut doua fiinte atat de imbecile. Ma, atat de imbecile ca te durea mintea la propriu. Si-mi spui tu mie ca astea-s la facultate? Si eu, incercand sa fiu toleranta si sa ma simt bine, am devenit un asshole totalitar, am spus tot in fata si am mai si avut dreptate. Ma rog, partea cu dreptatea e la ordinea zilei. Cu voi nici cu "hais" si "cea" nu ar trebui sa se vorbeasca.

Ar trebui sa fiti gazate. UNTERMENSCH!

2 comments:

Violet said...

in ce sens judecata falsa ? ca te propuneau pentru niste motive aiurea ?

Alluriah said...

din acelasi motiv urasc sa merg la facultate.am specimene ce seamana prea bine cu veriga lipsa...oricum.nici eu nu mai tolerez nimic...si spun totul in fata chiar daca sunt perceputa ca fiind aroganta, snoaba sau pur si simplu rautacioasa.