22.2.08

Vise suspecte si moarte


...Da...E poate a cincea oara cand vad moartea si nu pot s-o previn. Ma anunta ca vine si ii ia, zambindu-mi cand iese pe usa. Ma lasa sa privesc, ca un voyeur depresiv, cu mainile legate si buzele intredeschise, ma lasa chiar sa ii readuc la viata ca mai apoi sa imi dea peste nas iar.

Inexplicabil cum in acea zi de decembrie, la numai 12 ani am simtit o nevoie viscerala sa plec acolo, in locul care m-a crescut...ca sa-l tin in brate in clipa mortii. Ba mai mult, in sadicul haos, sa-l resuscitez. Degeaba. Si tot la fel de inexplicabil, acum cativa ani sa fac o fotografie care sa-mi spuna clar mesajul pe care l-am si decodat in timp, dar nimeni nu mi-a dat crezare. Pana cand s-a intamplat... Si in alte cazuri, la fel, cu zambetul spectral si pervers, ii ia si pleaca.

Lasa usa deschisa, dandu-mi poate "placerea" sa asist la masacrul tacit si sigur. Ma lasa cu eterna mea intrebare "e cumva binecuvantare sau blestem?". Vreau sa stiu de ce vad moartea celorlalti, de ce o simt si o adulmec cand niciodata n-am putut face nimic...? De ce imi dai aripi si mi le tai cand incep sa zbor...? De ce atata teroare si siguranta si nimic ce poate fi facut...? De ce se adevereste mereu si nici macar O DATA n-am putut schimba ceva...?

5 comments:

Nita said...

de ce esti terbilista? este de apreciat totusi cum aranjezi cuvintele, dar de ce asa? ce dracu parca esti picata in bezna uitarii... la dracu, mai lasa fazele astea gen: mors ultima ratio, ca risti sa te ridiculizeze lumea si nu e bine.

acu sigur o sa raspunzi ca de-aia nu mai poti tu de ce zice lumea.
nu stiu de ce tindeti sa fiti antisociali si nihilisti sa va comportati distructiv.

pune o poza si cand iti tai venele si e cireasa de pe tort. copii mortii!

the elder said...

Esti smecher ma. Stii ca nu-ti pot raspunde la comment.
1. Sunt teribilista pt ca asa m-am simtit in momentul ala.
2. Stiu ca risc, dar atunci chiar a fost un eveniment nasol.
3. Ba pot de ce zice lumea, cum sa nu? Dar nu sunt deloc distructiva, ba din contra. Nici nu stii cu cine stai de vorba, poate o fi scris una din personalitatile mele nu?
4. N-am inca o poza in care imi tai venele, dar mi-ai dat o idee excelenta. S-ar putea sa folosesc totusi gem de capsuni si cutit de plastic.

Pune-ti ma profilul la vedere ca nu te mananca nimeni.

Nita said...

ce conteaza profilul.
mai si eu am trecut prin evenimente nasoale dar le-am tratat cu triciclice (serliftalina).
mai oricum succes, eu sa stii ca te citesc!

sa ai o dimineata insorita!

the elder said...

Ok. Eh, fiecare trece cum poate, eu am fost socata de ce s-a intamplat in ziua aia.
Poate intr-o zi o sa te citesc si eu.

Michael said...

"gem de capsuni" :)) Ti-am dat idei :P