27.3.08

Cultura Prefera Sa Moara

Am sa scriu asta in romana mai ales pentru ca este vorba despre un lingvist roman. George Pruteanu. A murit. Acum vad zeci de emisiuni la tv in care lumea vorbeste despre el, despre arta lui, despre lupta lui cu prostia si incultura, dar putini inteleg ca nu numai EL a murit. El e unul din varfurile unei piramide mai ciudate, cu mai multe varfuri. Varfuri ale unei "piramide" de oameni care s-au luptat, se lupta si poate se vor lupta pentru ultimele valori adevarate ale lumii.

Daca vreti sa-i faceti un bine lui, si celorlalti [mda, "celorlaltor" nu e corect spus...] care nu mai sunt, si celor care mai au putina speranta intr-o lume adevarata, in loc sa tot vorbiti despre ce a facut si ce a spus, sa FACETI precum el, poate nu cu vehementa lui pentru ca nu multi dintre voi aveti atata putere. Ce noroc am eu ca persoanele apropiate de mine fac ceva, dar nu e destul.

Cultura moare si a murit si azi. Azi a murit mai dur, mai "pe fata", a mai dat un pumn masei de urangutani imbracati in ciubote, lasand un loc si mai mare puzderiei de maimute cu pretentii de oameni. Voi asta trebuie sa intelegeti. Nu a murit doar un om. Deja cultura se duce incet incet pe lumea cealalta, poate acolo e mai bine, poate din lasitate sau pur si simplu din lipsa de putere, infectia de aici e prea mare, prea multa, prea puternica...

N-am crezut ca-mi voi dori mai mult moartea cuiva, dar incepe sa ma obsedeze. O sa spuneti "te plangi dar nu faci nimic". Gresit. Fac ceva, dar n-ai cum sa observi la scara atat de mica.

Am sa continui asta maine.

No comments: