24.3.08

Eu Primar


Trebuie sa se faca alegeri pentru noul primar al Capitalei si va spun sincer: votati-ma pe mine! Daca voi fi eu primar, o sa ma indrept catre Presedintie si chiar daca-mi semnez internarea la Spitalul 9, macar am sa stiu ca a meritat! Am sa asfaltez strazile pe bune, adica n-am sa mai refac strazile deja asfaltate, ci am sa va fac strazi ca in Germania. Vorbesc serios, de cand eram mica si ma intrebau ce-as face in politica, spuneam ca vreau sa fac autostrazi si sa fie drumurile cum trebuie.

Apoi am sa modific Codul Rutier si am sa pun Politia sa ia carnetele TUTUROR celora care incalca legea, vor fi pedepse aspre pentru conducatorii astia needucati care isi masoara barbatia cu caii putere.

N-am sa interzic nimic, pentru ca a interzice ceva atrage dorinta mai mare de a se face acel lucru, desi din tot sufletul as interzice manelele, nu pot, dar pot macar sa incep reeducarea oamenilor, sa incerc sa creez programe prin care sa li se ridice putin nivelul mental, sa inteleaga tampenia pe care si-o injecteaza in creier.

Si daca nu merge, am sa le dau foc, probabil ca fumul va fi vazut de pe Luna.

Ce-ai citit acum a fost un acces de optimism. Noi degeaba vrem sa schimbam lumea daca nu ni se da ocazia. Iar cand ti se da puterea, incepe si dorinta de a avea cat mai mult si calcatul pe cadavre mai mult sau mai putin vii.

Acum vreo 9 ani:

-Ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
-Regina.

Care-i problema? Dintotdeauna am dorit putere, dar cum spun eu mereu... "Don't give me power, for it is power which consumes me..."

No comments: