11.4.08

Cacat General Pt. II

Voi tine sa trimit un mesaj tuturor vedetelor de duzina de pe site-uri gen VF, myspace, hi5 , blogspot etcetera. Ca sa se inteleaga ca azi nu ma iau de vedetele de duzina din showbrizbriz.

Nu de putine ori mi-a fost "mirarea" ca, atunci cand m-am gandit sa trimit un comentariu de apreciere, sau de observare a unui lucru in mod ne/placut, sa nu primesc nici un raspuns, nici macar de multumire. Si nu ma refer la formatii gen Metallica sau altele, care primesc 1000 de mesaje in fiecare zi si e chiar IMPOSIBIL sa raspunzi si daca vrei.

Ma refer STRICT la vedetutele astea top/most rated, sau most read sau cum dracu le-o zice. Fiind asa sus in rang, am zis sa vad si eu despre ce e vorba [sunt si eu most rated pe VF dar eu raspund tuturor pentru ca nu-mi formez ego-ul dupa asta]. Trimit de multe ori un comentariu in care-mi exprim un sentiment pozitiv, nu-mi place sa insult pe cineva fara sa-l cunosc, asta doar daca incepe el primul fara motiv. Asta inseamna ca mi-am petrecut niste minute din viata pe nenorocitul ala de profil.

Si cum s-au obisnuit, nu raspund. De ce?! Pentru ca nu primesc 5000 de comentarii pe zi, pentru ca nu sunt cunoscute in toata lumea, pentru ca nu trebuie sa trimiti o scrisoare la un fanclub crezand ca el/ea o s-o citeasca...ci pentru ca lor LI SE CUVINE sa primeasca aprecieri pozitive. Eu rareori fac aprecieri pozitive, pentru ca mie-mi plac putine lucruri in general, iar cand o fac, e pe bune.

Nu astept acelasi lucru, ci macar un multumesc. Asta e dovada de politete. Ma enerveaza la culme ca un compliment de la mine este luat drept "for granted".

Sa va spun eu ce sunteti: niste poze care daca vi s-ar sterge profilul, ati fi uitate in urmatoarele cateva luni. Sunteti false, trei sferturi modificate in photoshop nu pentru un efect interesant, ci pentru ca sa va acoperiti cosurile cu puroi de pe fata, ca n-aveti cum sa fiti perfecte. [Vorbesc la feminin despre VEDETUTE, nu despre fete numai.] Credeti ca daca nu raspundeti, inseamna ca sunteti mai ocupate, mai importante, dar de fapt ce demonstrati e ca n-aveti nici macar cei 4 ani de acasa, ca de 7 nici nu mai vorbesc.

2 comments:

Onishka said...

de multe ori se intampla ca un comentariu bun sa fie ingropat printre altele gen 'u hawt, sex?'... mi s-a intamplat si mie sa am prea multe comentarii retardate si sa nu le observ pe cele ce merita citite pentru ca ma plictisesc de tampenii pana ajung la respectivele...
Ma rog, oricum cred ca ai dreptate...unii se cred zeii pentru ca sunt apreciati pe site'uri, dar nici macar n-au 5prieteni cu care sa iasa in oras la o bere... net-stars, gotta love'e 8-)

herminedirt said...

da, exact. si eu de multe ori nu raspund la commenturi pentru ca nu le vad.