3.4.08

Defect

DETEST un lucru enorm de mult, mai mult decat multi care detesta acelasi lucru. Si o detest nu pentru ca s-a intamplat o data sau de 3 ori, ci pentru ca nu stiu cum naiba se "nimereste" sa se intample DE FIECARE data, cu aceeasi persoana si in aceleasi circumstante!
Trimit un SMS cuiva de care imi pasa in mod special si astept un raspuns [care in majoritatea cazurilor nu vine, ca deh], las telefonul pe undeva si plec, chiar si pe silent, ca nu sunt genul care sa stea cu bucile lipite pana primesc raspuns. Si ma pot obisnui cu gandul ca nu imi va raspunde, dar ma intorc si vad ca am primit un SMS. Normal ca incepe sa-mi bata inima de ma pune la nivel cu masa, imi tremura mainile si cand il deschid vad un mesaj de la o ALTA persoana cu o intrebare cretina gen "CE MAI FACI?" sau ceva de genul asta. Persoana aia n-are nici o vina, Doamne fereste, dar de draci sterg mesajul, nu-i raspund si poate se gandeste ca cine stie ce nesimtita sunt, si ma mai si enervez.

De ce NAIBA se nimeresc toti sa-mi trimita mesaj cand trimit acelei persoane...E atat de enervant.

2 comments:

Violet said...

legile lui murphy :)

Lady Morphine said...

yeah, been there, done that :))