30.4.08

Eudaimonia


Alfrey: Which is why I personally believe you can never always be happy. Happiness is something that's very brief, but feels SO damn good. The rest, that may seem like happiness, is just a great deal of satisfaction.

Vorbeam cu un amic de pe Vampirefreaks si mi-am dat seama ca nu putea avea mai multa dreptate. IF YOU READ THIS, I SAY YOU'RE DAMN RIGHT. =] Toata lumea vorbeste in toate partile despre fericire, darul suprem, eterna scaldare in absolut. Fericire in cuplu, fericire adevarata. "Esti fericita cu el/ea?". "Esti fericit?". Dupa ce amicul meu mi-a scris asta, am stat sa ma gandesc. Ma, asa e. Sa zicem ca te intalnesti cu persoana pe care o iubesti. 30 de ani te gandesti la asta, apoi cand deja esti cu el/ea, devine o stare de ataraxie, oricat ai incerca sa spui ca nu-i asa. Dar acele 10 secunde in care simti ca lumea e a ta ca esti acolo, alea-s fericirea.

Si fericirea poate aparea si din cele mai mici lucruri. Senzatia aia de implinire, care dureaza foarte putin, asta e tot ce conteaza. Pana la urma, nu exista o zi in care esti complet fericit...sa mai vorbim de eternitate...? Si daca am fi vesnic fericiti, unde ar mai fi dorinta de fericire...? Daca as avea imediat tot ce vreau, n-ar mai conta atat de mult. Azi de exemplu am fost fericita, m-am simtit bine, desi apoi a trecut si m-am reintors la alte lucruri, acele cateva secunde mi-au luminat ziua. Ala e momentul cel mai frumos, si tot ce-i frumos dureaza putin, dar dureaza. Si asta te face sa vrei sa traiesti.

Asta simt eu. Daca simti contrariul, asta e.

No comments: