17.4.08

Homo Novus

Novus homo (or: homo novus, Latin for "new man"; plural novi homines) was the term in ancient Rome for a man who was the first in his family to serve in the Roman Senate or, more specifically, to be elected as consul. [source: http://en.wikipedia.org/wiki/Novus_homo]
Azi am starea in care va domin pe toti. In general eu domin pe toti, dar acum, mai presus de toate, va voi apleca toate capetele. Cu cat cei din jurul meu imi complica existenta, cu atat devin mai greu de dat jos. Cu cat EU insami imi complic viata cu aberatii de care nu pot sa scap, cu atat devin mai a dracului. Cum se intampla oare?

Pentru ca acum nu exista vreo lege care sa ma poata opri sa detest complicatiile. Pentru ca nu exista o lege care spune "A nu se asculta Scheissway to Hell de Dead atunci cand i se pune pata". Pentru ca in momente ca astea nu ma baga nimeni la inchisoare, ci bag eu inchisoarea in inchisoare! Si am chef sa fac repetitii enervante.

Am caderi nervoase zilnice din cauza complicatiilor astora de care-ti vorbesc. Am caderi nervoase cand vad cupluri pe strada nu din cauza geloziei, ci din cauza scarbei. Mi-e scarba de majoritatea cuplurilor de pe strada. Mai vad rareori cupluri misto si pe alea sunt geloasa, pentru ca la asta aspir si tocmai am dat cu piciorul la o sansa, ca sa zic asa. Da, ma, gelozia e o chestie umana, degeaba zici ca nu esti gelos.

Si cu toate astea, lumea e a mea. De aceea e atat de aiurita, pentru ca imi place s-o vad pana unde ajunge cu autodistrugerea. Si de aia mi s-a pus pata pe Putin, pentru ca el ca om reprezinta puterea din umbra.

Si cum tot ce am creat a luat-o razna, un spital de nebuni pentru 3 sferturi din Pamant e cam greu de realizat. Adica, lumea a degenerat, ca o tumora. Eu sunt printre cei mai liberi oameni de pe-aici. Imi exprim sentimentele. Mi-a si spus asta...atunci de ce naiba le complica? Bine, sunt libera, si unde-i libertatea? Astepti atat sa le declar, le declar si apoi imi tai macaroana.

Ca bine zic...cand cineva mi-a facut rau, a patit-o. Dar nu de la mine, ci de la soarta. Eu lovesc cu cea mai urata arma. Eu nu ma razbun, ma razbuna altceva pe mine. Si atunci daca e trist fara mine, dar cu mine nu se poate, fa imposibilul. Am chef sa-mi arati ca merita. Am chef sa vad ca nu e degeaba. Degeaba, pai capat experienta. Nu mai vreau experienta, vreau faptele.. E public, era demult public, nu mai am ce ascunde.

Sentimente...mai da-le dracului. Ce naiba faci cu ele singur? Le canti. Azi lumea e a mea, dar deja e maine si nu mai am chef.

Asa a vorbit ego-ul meu ala al naibii.

1 comment:

Blashyrkh said...

ma simt exact ca si tine...:|