30.4.08

Man VS Ape


Ma uitam azi la o reluare a emisiunii "Nasul" in care erau invitati George Pruteanu, Adrian Copilu' Minune si Guta [nush numele lui mic]. Am spus sa am un oarecare respect disimulat si sa le scriu numele cu litera mare, desi...

Pruteanu, om de mare cultura, care trebuia sa-mi fie profesor la anul si pe care il cunosteam personal. Ceilalti doi, oamenii imbracati in urangutani, scapati de la Gradina Zoologica acum cativa ani. Intotdeauna cand a fost scapat un animal de la Zoo, a facut ravagii sau a fost omorat. Pe astia de ce nu-i gazati?

Desi am vazut emisiunea de mai multe ori, azi am observat diferentele intr-un mod si mai tragi-comic...diferentele fizice. Aia doi zici ca sunt caricaturi. Iar Pruteanu le spunea pe fata parerea lui despre infectia asta numita "manele". Nu de putine ori am auzit expresia "sunteti prea dur cu ei".

Dur...? Dur? DUR?! Cum DRACU' era dur cand maimutele astea umblatoare injura in dreapta si-n stanga pe toata lumea? Cand ei merg prin parc sau in metrou cu casetofonul dat la MAXIM si razand de ceilalti, cand distrug reputatia celorlalti in tot Vestul, SI EL ERA DUR?! Cand sta omul linistit pe banca si trece un grup de retardati din astia, mancand seminte si INJURA? Cand de milioane de ori merg pe strada si ARUNCA CU PIETRE dupa mine, ziua in amiaza mare, in PIATA DOROBANTI, pentru ca port pantaloni de piele??!? Au aruncat cu PIETRE in mine, stateam in statia de autobuz cand aud o bubuitura in spate, ca dupa cateva secunde sa simt cum o piatra cam cat un ou m-a atins pe umar si mi-a lasat vanatai. Apoi urlete: "satanisto! mori in pizda ma-tii".

Si indrazniti sa spuneti ca Pruteanu era DUR cand a spus ca manelele sunt un "mucegai" al painii pe care o mananca romanii. Tot EL e dur. Daca spui ca tiganii au distrus societatea PENTRU CA GUVERNUL nu face NIMIC ca sa-i educe, sau macar sa-i tina in frau, ESTI RASIST.

Ura fata de o subcultura, nu e si asta rasism? Rasism nu se refera numai la rasa, se refera la o ura fata de orice, in necunostinta de cauza. Eu NU urasc toti tiganii, sunt unii care n-au nimic in comun cu rasa lor, NU urasc pe toti ascultatorii de manele [sunt unii care au mintea mai deschisa decat multi "rockeri"], dar NU SUPORT discriminarea de genul asta.

"Domnule Pruteanu, sunteti cam dur..."

Mi s-a urcat sangele la cap. Si nu-i nimic ce am patit eu, altii au patit si mai urat, dar...tot noi suntem duri cu ei, saracii.

10 comments:

Ethernity said...

Mare dreptate ai. Uite chestiile de genul asta ma fac sa-i urasc si mai tare. Si daca-i impusti tot tu intri la puscarie, ca deh.. astia suntem. A, si oricum astia se iau de tine si daca esti imbracat normal, "ca ei" (in limita bunului simt), naiba stie ce e in creierul lor..hm, chiar, care creier? Cred ca jignim maimutele.

~NightChild~ said...

Am vazut si eu aceeasi emisiune aseara si il admir p dl.Pruteanu(R.I.P) pentru stoicismul cu care i-a suportat p terminatii aia doi,ca altfel n-am cum sa le spun.M-a frapat nonsalanta si nesimtirea cu care radeau la comentariile facute d dl.Pruteanu.Cat despre faza cu mucegaiul,dansul a fost genial...a spus un mare adevar,pacat ca cei doi ''artisti'' :)) nu au inteles rostul metaforei.Cat despre ce ai patit tu mi se pare de o barbarie si o prostie ingrozitoare sa se intample chestii de acest gen intr-o lume care se vrea civilizata.Si nu neaparat la noi in tara,oriunde..ne spunem ca suntem oameni pentru ca se presupune ca suntem civilizati si gandim,dar din pacate animalele sunt mult mai civilizate decat noi.
Asta e tara noastra....mucegaita

Michael said...

Daca in tine au dat cu pietre, poti sa stii ca pe mine m-au incercuit o gasca de asta de idioti pe la 11 dimineata acu cateva saptamani si unu m-a luat de piept... se pregtea sa imi arda un pumn. Nu stiu cum de s-a calmat si m--a lasat in pace. Presupun ca am avut noroc...
Nici macar nu eram imbracat in piele... aveam doar parul legat in coada.
Ce pot sa zic, am tacut si mi-am vazut de drum; nu cred ca puteam face altceva decat daca vroiam sa scap de niste dinti...

Tu zici ca sa "ii gazeze"... Eu zic ca si daca i-ar baga in custi la hingheri, acolo unde tin cainii maidanezi, le-ar fi mult prea blanda soarta...

redbloodedfaerie said...

deci nu m-am inselat ca imi esti colega... prima data am zis ca mi se pare. Dumnezeu sa-l odihneasca pe dl. Pruteanu! restul e praf.

herminedirt said...

dap. asta e. nu avem ce face. asta e coeficientul de inteligenta al societatii romanesti.

Lady Morphine said...

Moarte ţiganilor!

[pot sa fiu acuzata ca-s ingusta la minte ca spun treaba asta, nu-mi pasa, nu suport tiganii.]

redbloodedfaerie said...

lady morphine, can i join the club? :) sper ca nu esti prea selectiva! :)

herminedirt said...

bai, vor chiar nu ati vazut romani la fel de prosti ca tiganii? nu vedeti ca ne inconjoara? problema nu este de rasa, problema este de inteligenta. mai bine sa exclamam: moarte prostilor!

~NightChild~ said...

Iti dau dreptate herminedirt..completand k din pacate romanii s-au tiganizat in ultimul hal!

the elder said...

merci tuturor pt comentarii :D
urasc ca nu pot da reply la fiecare, cum e pe alte site-uri. grr.