4.4.08

Nimic Special

Desi poza din postul anterior e a unui telefon, tin sa precizez ca nu e al meu, e al unuia pe care nu vreau sa-l mai vad la fata vreodata si avea si telefonul setat in romana. Pe cat tin la limba asta, nu pot suferi telefoanele, calculatoarele, etc, setate in limba romana. Si-acum o sa veniti cu texte gen "pai ce te dai ma mare englezoaica". Gresit. Pur si simplu e o discrepanta, arata aiurea, nu judec pe cineva care are asa, dar nu imi place.

Imi place de presedintele actual al Rusiei. Imi place cum arata. Am auzit din nou ca vin Metallica, daca de data asta nu e pe bune, imi bag picioarele. Atat momentan, n-am chef sa mai scriu mult, mi-e somn si n-am inspiratie la ora asta.

Aaaa, inainte sa dau PUBLICAR UN MISSATGE, mi-a aparut la tv Base vorbind in engleza. Yummy.

1 comment:

Violet said...

nici eu nu le sufar in romana :P