11.4.08

Nu Dau Nume

E o reclama foarte cretina care are o morala pe masura ei. Nu dau nume, te las pe tine sa ghicesti, tocmai pentru ca putea fi la alta marca de iaurt si tot una era, n-am nimic cu marca [desi numele e cretin]. AMUZAMENT: tocmai acuma pe antena 2 vorbesc astia despre iaurt, ce COIncidenta.

Apar imagini, etcetera, iar apoi morala: [mes o menys] Pastreaza gustul dragostei. Mie imi place in mod deosebit iaurtul, dar nu m-am gandit sa-l compar vreodata cu dragostea, pentru aia am alte produse. Asta ar putea avea chiar si un substrat filosofic daca nu mi-ar fi venit in minte o imagine grotesca...

Pai dragostea are gust de lapte acru? Inseamna ca voi recunoasteti pe fata ca dragostea moderna e un lapte acru, fermentat, dar necesar sanatatii mentale, ca daca n-ai iubitul cu Lamborghini-ul la portita, nu ti-e bine.

Ma rog. In principal am inteles morala si nu incercati sa mi-o schimbati, nu de alta, dar ma amuza copios. Dragostea, mai nou, e acra.

E bine macar ca mie-mi place iaurtul. Si daca pui niste dragoste, bei un suc de rosii si niste pere, explodezi de atata iubit.

1 comment:

Lady Morphine said...

=)) a trecut ceva timp de cand n-am mai fost atenta la reclame. chiar mi-a placut sa citesc acest post. ;) O reclama de-a dreptul tampita mi s-a parut aceea la Orbit, cu doamna aceea care stergea grasimea de pe vase si apoi manca treaba respectiva. Maaaaan!