18.4.08

"Only Love Can Kill The Demon"

"De ce a fost "Natural Born Killers" unul din filmele mele preferate inca din copilarie? Pentru ca nu de putine ori obsesiile mele au fost considerate copilarii. Dar cand, dupa copilarie si adolescenta, cand hormonii iti dau informatii poate gresite, obsesiile raman, atunci de ce mi le ignorati? Eu vorbesc serios cand spun mereu ca as vrea sa fiu criminal in serie. Am in cap deja intregul scenariu al unei carti pe care urmeaza sa o scriu, poate doar acolo o sa-mi traiesc visul...

Singurul motiv pentru care n-am facut-o pana acum e ca as intra la inchisoare si n-as mai putea s-o fac din cauza nenorocitilor de care oricum vreau sa-mi scap lumea. Se va gasi mereu un criminalist destul de dement sa ma gaseasca. In plus, imi lipseste jumatatea. Am gasit-o, dar ii e teama de mine. Mi-a si spus sa nu-l omor odata, cand mergeam de mana pe strada. De ce ar spune asta...? Daca n-ar simti ca intr-adevar am deseori instinctul asta. Atatia oameni omoara in fiecare zi, stand la birourile lor lustruite si manevrand lumea de pe un scaun, in lasitatea lor nici macar nu pot sa-si priveasca victimele in ochi.

Eu nu vreau sa mor, imi ador viata, simt nevoia obsesiva sa-mi simt trupul, sa simt pamantul dedesubtul talpilor. Eu vreau doar sa-i extermin pe altii. Sa le decid viata si moartea, sa-i cunosc si sa ii omor pe fiecare dupa viciul lor. N-ar fi mare diversitate, caci majoritatea urangutanilor au cam aceleasi vicii cretine, dar as face fiecare crima o opera de arta.

De ce atata ura? Nu e ura, e indiferenta... Ura e o forma de iubire, iar eu nu va iubesc. Ura e o forma de sentiment, chiar de-i negativ, e cealalta fata a monedei, e tot o parte a monedei, iar voi nu meritati asta. Voi meritati indiferenta, nepasarea ca muriti. Cum se face ca zilnic omorati animale, copaci, flori pe care le puneti in mainile voastre mizerabile si numiti asta dovada de iubire? Voi vindeti cadavre, vindeti moarte si va proclamati inocenti. Vezi, de aia nu-mi place mie sa cumpar flori. A omori o fiinta ca s-o mananci, aia-i alta poveste...aia e supravietuire. Supravietuirea e un rau necesar.

Eh bine, acum va fi randul meu sa va tai si sa va dau cadou iubitilor vostri. Ca pe niste flori. Sa vedeti si voi cat de frumos e sa primesti o dovada de iubire. O numiti crima? De ce...? Pentru ca tot voi ati inventat cuvintele si nu va place sa recunoasteti ca a omori o floare tot crima e. Sau un animal pentru blana. Sa va omoram si noi si sa va luam pielea, de ce nu? Si daca tot ati facut-o, s-o facem si noi PE VIU. De ce sa irosim morfina sau gloante ca sa nu mai simtiti durerea? De ce sa fiti voi mereu porcii multumiti ai societatii, care taie si spanzura si judeca pe cei educati?

NU MAI CUMPARATI FLORI, NENOROCITILOR! Sa le priviti cum mor in fiecare zi in casele voastre infecte, in timp ce deja ati uitat ca le aveti acolo si treceti la alte crime. VOI nu stiti ce e viata. Nu-mi pasa deloc de voi, sunteti buni de aruncat la gunoi, sunteti erorile naturii si de aia degenerati si lumea, ca putreziciunea care mananca tot marul sanatos.

-De ce zambesti la mine? Ma placi...
-Nu...mi-am imaginat cum ti-ar sta capul infipt intr-un gard in fata casei mele.

Sunteti oameni, aveti idealuri, dar traiti pentru niste hartii desenate. Sunteti mai prejos decat un cacat. Toata mancarea de sute de mii de euro si bauturile scumpe tot cacat ajung, sau il impaiati si-l puneti in vitrine?

Mi s-a luat de voi. Iar daca e ceva ce ma poate imuniza, ceva ce-mi poate transforma indiferenta fata de viata voastra in ura [constructiva], atunci "only love can kill the demon". Dar asta nu am, asa ca pregatiti-va mormintele."

Asa a grait Benjamin Worth, the new alter ego.

4 comments:

Morrigan said...

Sunt bolnav la cap daca rad ca animalul cand iti citesc articolul asta? Visul meu cand eram mic era sa fiu asasin platit, inca imi face cu ochiul meseria aia. Ce sa zic? Sunt ceva mai materialist eu.

the elder said...

Nici o problema, eu criminal in serie, tu asasin platit, mai curatam lumea de uscaturi.

Livros e Revistas said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Livros e Revistas, I hope you enjoy. The address is http://livros-e-revistas.blogspot.com. A hug.

cymbeline said...

intradevar,ai dreptate, dar de ce sa te irosesti tu, o fiinta superioara pentru a curata lumea de uscaturi? Natura se vindeca singura. Eu vreau sa cada un asteroid si sa curete tot.
Tu nu ai cum sa faci lucrul asta, dupa ce ai ucide 10,20,30 de oameni,ai fi pusa la zid si inchisa undeva sau chiar ucisa.
asadar,nu poti curata lumea de uscaturi.