2.4.08

Teoria Constipatiei

E o chestie si asta cu sentimentele. De obicei cand totul pare ca va dura, te gandesti ca nimic nu le va schimba, ca nu e nici macar demn de a fi pus in cuvinte. Si totusi atatia au reusit sa le puna in cuvinte, asa cum au putut ele sa le exprime. Nu vorbesc de noii/vechii poeti talentati ai planetei cu izuri de ghena, ci de adevaratii artisti.
Iar daca sentimentele se schimba, celalalt incepe sa creada ca tu de la inceput ai avut in gand sa le schimbi, ca tu ai facut ceva ca sa il faci sa-si piarda speranta, ca tu DIN START ai planuit un final trist. In unele cazuri asa e. Si vorbesc de sentimente, nu de grohaielile astea superficiale cu aere de Valentine's Gay. Dar nu e asa, desi la inceput parea ceva etern, sentimentul poate in/evolua inspre unul de prietenie, cum am spus si in postul anterior. E greu pentru celalalt sa se acomodeze, e greu si pentru mine sa ma acomodez, dar nu a fost planuit.

Nu e o conspiratie, nu e planuit, si am sa spun ca am avut parte si de o despartire conspirata care mi-a picat al dracu' de prost, [ma, imi vine sa scriu constipata]. Aia m-a indepartat complet de persoana respectiva, iar eu nu voiam sa merg atatia km ca sa ma despart de el. Imi pare rau, dar nu. Chit ca asa o fi "mai dur", dar eu nu PLANUIESC din timp o miscare sigura, am amanat, m-am gandit, dar nu am planuit o chestie asa de urata.

Stiu ca pare foarte detasat tot ce am scris, nu e scris cu lacrimi de sange si petale de piele taiata. Dar in toata detasarea asta, plasturii aia unde dracu' sunt?

[*nu e vorba de plasturi literally speaking, AKA, nu ma tai].

E naspa starea de constipare mentala, dar laxative exista si in plan metafizic. Ha ha.

Am incheiat transmisia de pe frontul asta, au explodat toate obuzele, am cazut amandoi in toate capcanele, e timpul pentru un alt razboi...

4 comments:

Violet said...
This comment has been removed by the author.
Violet said...

it's so shitty when the other person thinks you're evil and just want to hurt him/her.

Onishka said...

Ai descris mult prea bine o situatie des intalnita.
Te felicit

the elder said...

Thanks a lot. Incerc pe cat posibil sa descriu obiectiv starea, desi uneori o mai iau pe aratura.