2.4.08

Tod



Am decis sa pun capat relatiei mele de 2 ani si ceva cu un om la care tin si am tinut in mod deosebit. Si desi pana acum ii faceam pe toti sa ma lase ei, de data asta eu am fost cea care-a plecat si ce ma doare e ca am facut-o cu persoana la care am tinut cel mai mult dintre toti. Asta pentru ca incepusem de mult timp sa simt prietenie si nu iubire de ailalta pentru el.. Acum el probabil ca n-o sa inteleaga motivele, de ce nu m-am dus acolo in tara lui sa ma despart de el, desi aia ar fi fost mai crud. Aia ar fi vrut el.



Sunt intr-o stare aiurea, poate pentru ca in sufletul meu e altcineva. Dar asta nu mai conteaza. In momentul asta n-am chef de nimeni, sunt NOT LOOKING, n-am mai fost singura demuuult, si e ciudat, dar nu vreau pe nimeni acum, iar cel pe care l-as vrea e prea ciudat. Asa e cand te pui cu dragostea asta, cum spun si Rammstein:



"Amour Amour
Alle wollen nur dich zähmen
Amour Amour am Ende
Gefangen zwischen deinen Zähnen..."



Sau miile de alte cantece pe tema asta. Oricum ideea e ca te simti ca si cum ai fi intr-un oras in care nu stii limba, dupa vreo 2 ani in care ai fost intr-o tabara cu multa lume si mereu era galagie, te trezesti din cauza linistii, nu intelegi nici un cuvant, toti par ca-ti vor raul, toti par fericiti pe seama ta.

Va trece si asta si nu mai gasesc plasturii aia nenorociti...

No comments: