25.5.08

Bonus: Demonstratie Live


Eu sunt unul din acei maniaci ai topurilor 5. Mai rau, am avansat catre top 10, dar ma rog, fac topuri cam cu orice-mi trece prin cap. Azi in schimb topul pe care-l gandeam trebuia fi si FILMAT pentru dovada vie.

Mancam salata si ma gandeam la top 5 lucruri ciudate/normale pe care le fac eu in timp ce mananc. Ma gandeam ca analizez cu sarg mancarea si imi imaginez fiecare vitamina cum imi intra in corp, in fine... Si am ajuns la partea cu: "cand gasesc un fir de par in mancare, oricat de foame imi e, mi se taie pofta si nu mai mananc". Si tot ma gandeam la asta, o formulam in diverse moduri si mancam salata si la un moment dat de un fir de par in furculita. Instinctiv, am lasat mancarea si m-am ridicat.

Apoi mi-am amintit de top si m-am gandit ce amuzant ar fi fost sa fie filmat si sa se vada PE VIU ca asta fac.

Si cu asta am incheiat postul scarbos pe ziua de azi.

3 comments:

Morrigan said...

Ce sparta erai =))

herminedirt said...

io nu am probleme d-astea. scot firul si keep on eating :D

Michael said...

"ata dentara" :D :P