22.5.08

Cacatul De La Ora 13:30


E ora 13:30 EET, m-am trezit de aproape o ora si tot ce e in mintea mea e cutia de Burn pe care am sa mi-o cumpar peste 40 de minute. Asta e instinctul primar, am aprins o tigara, deci ma pot gandi la altele acum.

Cum ar fi ca my beloved kid a plecat in USA pentru o saptamana si desi e foarte putin, pentru noi e ca si cum ar fi plecat 10 ani acolo... Ma mai gandesc cat de bine e ca am primit in sfarsit biletul la Metallica. Da bah imi plac Metallica, imi placeau dinainte sa o dau greu pe metale si asta spune ceva. Ca sunt buni, deci ce conteaza daca sunt mai comerciali si a auzit tot cocalarul de ei?

Ma mai gandesc si cat de naspa e sa iubesti pe cineva cu peste 10 ani mai mare decat tine. Deja devine enervant cand auzi ca "el ar vrea sa fie cu tine dar ii e frica sa se bage intr-o relatie". Dar si daca nu vrea sa fie, ce? N-a schimbat cu nimic datele problemei, tot aceeasi neputinta, tot acelasi cacat.

Pe de alta parte ma gandesc la tot ce e frumos si bun si ma calmez. Ma gandesc la acea seara, la acele...la felul in care...si la muzica. Da, MUZICA vorbea. Cand nu gaseam cuvintele, le spunea ea.

Nu mai am nimic de spus momentan, banuiesc ca e oficial si clar ce am eu prin cap si nu se mai poate ascunde mult.

2 comments:

~NightChild~ said...
This comment has been removed by the author.
~NightChild~ said...

Ma bucur ca ai primit in sfarsit biletul :)