4.5.08

Cine Stie Cunoaste


Mi-a dat Violet ideea cu expresiile cretine, iar pe langa cea despre care a vorbit ea, stiu o expresie care ma enerveaza din cale afara si pe care o foloseste si o figuranta pe care obisnuiam s-o vad in fiecare zi acum ceva timp. Spun figuranta pentru ca genul ala de persoane care se transforma sclavii celor bogatasi numai pentru a le castiga "respectul" se curvesc mental de te doare carnea.

Expresia e "Cine stie cunoaste". Tin sa precizez ca e una dintre cele mai CRETINE expresii inventate vreodata de om, ca denota o falsitate si o dorinta de a parea "cool" mai mare si decat purtatul de bluze Armani la gratar. Este cea mai idioata expresie, si nu ezit sa ma amuz copios de fiecare data cand o vad la status la cineva.

Nu dau numele persoanei pentru ca nu vreau sa-i fac reclama gratuita, dar daca se nimereste pe blog si se simte, am un mesaj pentru ea: da, e despre tine, pentru ca stii ca nu te plac si ca ti-as sparge capul de fiecare data cand te vad pe strada. YOU MADE MY SHITLIST!

6 comments:

Violet said...

haha, apar in postul tau :)). cat despre expresia aia, de obicei o vad folosita in contextul urmator: o poza dubioasa a cuiva "cool" pe hi5, iar la description e scris ceva vag, dupa care urmeaza 'cine stie cunoaste'

Michael said...

Stiu si eu una: "uber misto" sau orice expresie care contine cuvantul "uber". Pot doar sa presupun ca e o prescurtare idioata la cuvantul "super"...
Partea trista e ca am vazut tampenia asta si prin anumite reviste (care ar trebui sa fie cat de cat serioase).

the elder said...

"Über" inseamna foarte, in engleza e "over" numai ca idiotii il scriu gresit, fara umlaut, adica uber in loc de Über...da, inseamna super dar uber e in germana.

Michael said...

Bine zis. (eu nu stiu deloc germana)
Oricum, poate proveni si din chineza din partea mea, ca tot aiurea suna infipt in limba romana.

Conete Cristian said...

blog despre ce zice si cum vorbeste lumea, hmmm ... mai ai de crescut, vedem peste 10 ani daca te mai preocupa banalitatile astea ... think higher: Genious people discuss ideas, smart people discuss social events and ordinary people discuss people

the elder said...

@Conete Cristian - Eram si eu mai mica atunci. :) Bine punctat.