20.5.08

Concerte Gravide

Eram in metrou parca ieri sau alaltaieri. Stateam in picioare si unul statea jos, citind Libertatea, evident. Am facut ceva ce fac o data la 4938753 de zile, m-am uitat in ziarul lui. Vad articol despre concertul Kylie Minogue, whatever, si vad scris atat cat sa-mi iasa in evidenta: "Olivia Steer a venit insarcinata la concert!!"

Asa, si? Cu asta ati ocupat voi o parte din pagina in care ar fi trebuit sa vorbiti despre concert, banuiesc ca au fost atatea de spus, deh eu de Kylie am auzit printr-a 5a, are o cariera lunga in spate. Insa nu, voi in schimb ati spus ca ea a venit gravida la concert. Asta il intereseaza pe omul "de rand", ca nu stiu o vedeta a venit gravida la concert.

Da, ati putea scrie despre cine a venit, dar a fost amuzant de comparat articolul vostru cu cel din Gandul. Pacat ca v-ati luat numele Libertatea cand tot ce scrieti e pentru oamenii total lipsiti de ea, n-am putut sa ma abtin sa nu ma iau DIN NOU de ziarul asta.

Deci, "tine-ti" minte, oameni buni: CONCERTUL KYLIE A FOST IMPORTANT PENTRU NATIUNEA ROMANA PENTRU CA A VENIT OLIVIA STEER GRAVIDA LA EL, deah? Acum stergeti-va cacatul de la bot si continuati.

2 comments:

Onishka said...

Libertatea e ceea ce defineste termenul 'tabloid'

Lady Morphine said...

Stii ca sunt foarte multi studenti la jurnalism care citesc tabloide si care vor sa scrie la astfel de publicatii.