31.5.08

(ELECTRO)cute


Stau acum si ma gandesc cat de interesant e fenomenul asta...o melodie, un parfum sau orice altceva care-ti aduce aminte de o anumita stare sau persoana iti poate readuce la viata acel moment intr-un mod inspaimantator de real. Cel mai frumos e si atunci cand ai uitat de eveniment si reapare, de undeva din subconstient si te loveste drept in piept, cu o forta imensa. Uneori o melodie sau altceva poate inspira un eveniment care apoi isi pierde importanta, ca dupa aceea sa nasca o alta amintire.

...Sau, desi ai ascultat o melodie de mii de ori, e nevoie de o singura data cand o asculti si tii minte doar acel moment, poate lipsit de importanta, dar ti se intipareste asa, ciudat... Si asa, cand vreau sa retraiesc o anumita amintire, pun o melodie si parca sunt acolo...ma doare si carnea de cat de real e si cat de mult imi place...asta pentru ca-mi doresc sa se repete, but of course.
E o stare frumoasa, e ca in filmul Strange Days , doar ca nu ai un CD minuscul si un aparat, ci e mintea ta cea care lucreaza.

M-am vopsit si ma dau mare cu asta, pe langa filosofarea de la ora 23:14! :D

4 comments:

Michael said...

Nu mai tin minte daca am vazut sau nu "Strange days" dar pot sa iti spun ca "The Final Cut" (2004) e un film in care oamenii au niste implanturi in creier care inregistreaza tot ce acestia vad si aud pentru a fi transformate intr-un scurt filmulet de comemorare a persoanei respective dupa ce aceasta moare. Se impune intrebarea urmatoare: cine decide care au fost momentele importante din viata unei persoane?

Mi-a placut foarte mult ce ai spus legat de unele melodii care te ajuta sa iti aduci aminte de anumite momente din viata... (You and I de la Scorpions e un exemplu bun pentru mine). Ma bucur sa aud ca mai sunt persoane pentru care muzica reprezinta mai mult decat doar o insiruire de sunete armonioase (in cazurile bune).

PS: Vad cumva in poza o pereche de ochelari de soare cu toarte roz? :P

the elder said...

Imi place ca ai commenturi interesante. Nu am vazut the final cut, sincera sa fiu STRANGE DAYS l-am vazut pt ca una din actritele mele preferate [Juliette Lewis] joaca in el, dar pe bune, povestea m-a frapat.

Nu stiu daca poate decide cineva, poate pentru majoritatea [sa zicem], nunta ar fi un eveniment important, iar pt persoana in cauza sa fie o zi ca oricare alta. Si in asta intervine energia fiecarui moment.

Muzica e ca un cip in creier care-ti renaste trairile.

the elder said...

PS: da, nu sunt ai mei ochelarii, si au toartele roz, ma amuz copios. am si o curea cu linii roz care e foarte misto, adevarul e ca foarte putin roz combinat cu negru nu e rau, dar mai mult de o pata de culoare nu suport.

~NightChild~ said...

Iti impartasesc setimentul,nu stiu cum se face ca la fiecare moment mai special din viata mea se nimereste sa aud o melodie...care automat urmeaza sa-mi reaminteasca de acel moment on and on.Si e intr-adevar foarte reala trairea...sau mai bine spus retrairea.
Legat de par da-te mare ca ai cu ce :) iti sta foarte bine si culoarea e frumoasa.