19.5.08

Moonspell

Am sa spun putin de concertul Moonspell la care am fost pe 17 mai. Am avut ocazia sa-i cunosc pe multi dintre cei de pe VF cu care corespondez, a fost chiar misto atmosfera, ma asteptam sa fie putin ciudat la inceput, dar parca ne stiam de ani [ceea ce nu e departe de realitate]. Am sa pun si celebra poza, SINGURA poza cu noi, in care am un zambet cretin.

Concertul a fost excelent, a fost unul dintre putinele la care am simtit contact direct cu scena, nu mai era nimeni in jur, era o stare de transa totala. Evident ca pentru ca am lasat aparatul foto in masina, ne-au lasat cu aparate, asa ca m-am obisnuit cu ideea.


Oricum, I'm off, superb concert!

7 comments:

~NightChild~ said...

Nu vad nici un zambet cretin :)Vad numai oameni frumosi si happy :p

Onishka said...

As fi facut mai multe poze, dar nu stateati locului :))

Michael said...

Alt concert pe care l-am ratat :-<

Oh well... Next time...

Malice Bathory said...

Lasa ca avem toata vara sa facem poaze :D

Blashyrkh said...

Ce rau imi pare ca nu am fost acolo,chiar voiam sa va cunosc :(.Oh,well,vine ArtMania :D

the elder said...

eh o sa mai fie ocazii, oricum concertul a fost demential

Disi said...

Vroiam de acum cateva zile sa-ti dau mesaj la post-ul asta.
Well, you is pretty. :D