15.5.08

Self-Amusement

Vreau sa-ti fie CLAR. Eu NU traiesc o drama. NU am probleme existentiale. NU am de gand sa ma sinucid, de ce dracu' as mai vrea nemurirea atunci? NU sufar. NU ma intereseaza ce a mancat vedeta "autohtona" a "showbrizbrizului" RRomanesc.

Dar...

Am ajuns sa simt nevoia sa beau Burn in fiecare zi, pe langa cola pe care o beau ca un alcoolic. Am ajuns sa ma doara in cur de trecutul unei persoane care ar trebui sa ma sperie. Am ajuns sa cred ca sunt mai plauzibile subiectele de la OTV decat fericirea in dragoste. Am ajuns sa ma amuz copios cand cainele meu trage un pârţ. Am ajuns sa ma distrez nebuneste SCRIIND cuvantul pârţ: pârţ pârţ pârţ pârţ pârţ pârţ pârţ pârţ pârţ pârţ pârţ pârţ pârţ pârţ pârţ pârţ.

Chiar nu vad de ce ar fi ceva anormal. Aha! Am ajuns sa termin jocul ALIEN VS PREDATOR 2 cu fiecare campanie, pe hardcore, de 50 de ori. Si sa nu ma intereseze ca au aparut alte jocuri, mai bune, cu grafica mai apetisanta [pârţ], pentru ca tot jocul ala imi place. A, si Quake II. Si Heroes IV. Imi place sa recitesc, sa refac, sa re-joc, sa retraiesc, sa re-pârţ.

Nu am nici un chef sa scriu chestii serioase la ora asta, sunt intr-o stare de 2 bani, mi-o fac cu mana mea, vreau sa spun cu pârţ, vreau sa stii ca si eu ma simt nasol, ca nu numai tu ai probleme, ca si tu esti om, si tu te rusinezi daca tragi un pârţ. Cine te iubeste mai mult decat mine, mmmmm? Cine iti iubeste fiecare cuvănt...fiecare privire, fiecare pârţ, cine se transforma intr-un monstru dizgratios numai pentru tine?

Hai, recunoaste ca te-ai inrosit. O declaratie mai frumoasa decat asta n-ai primit in viata ta. Acum du-te dracului.

7 comments:

the elder said...

Ce-am patit?
Da ma, eu ma comentez singura, problemo?

Michael said...

:)) :)) :))
Now that's funny! mai ales sfarsitul :)

Chiar aveam nevoie de o portie buna de ras.

Daca ai chef intr-o zi sa inlocuiesti cola-ul cu niste bere, let me kno'

the elder said...

Ma bucur, ma temeam ca numai eu si my best friend ne vom amuza de asta. =]
Sure do. Acuma depinde cata bere.

Michael said...

Apai, cata o pica bine... ca e pacat de ea sa dea pe langa :P

Violet said...

f tare sfarsitul :))

StevenHate said...

incoming stupid comment:sa incerci si jocurile din seria gothic daca nu le stii deja.

~NightChild~ said...

..mi-a placut ..kiar mi-a placut =))
pâââââââârţ =))))