6.5.08

Sesiuni VS Bun Simt


Am un mesaj pentru toti colegii mei care nu au bunul simt sa vorbeasca cu mine TOT semestrul, dar se trezesc doar in preajma sesiunilor: sunteti jalnici. Nu va dati seama ca asta e cea mai mare dovada de lipsa de bun simt? Credeti ca nu vreau sa va ajut din 1000 de motive, dar puneti-va in situatia mea. Eu pe cine dracu' intreb de un examen daca nici unul din voi nu stie?

Si de ce mama naibii va treziti voi toti sa fiti buni si sociabili numai in preajma examenelor? Pentru ca va doare in cur de mine ca persoana, va intereseaza doar sa treceti examenele pe moca si ma mai si umiliti. M-am saturat, am zis ca, hai, o data, de 20 de ori mai merge, dar deja exagerati. Si am scris asta public si nu ma intereseaza ca o sa va ofticati, va ofticati degeaba, mai degraba ar trebui sa plecati capul si sa va cereti scuze. Mereu gasesc pe mess offline-uri in care ma intrebati doar ce examene avem, daca avem, etc, dar in cursul anului veniti la mine numai cand aveti nevoie.

Asta nu se adreseaza celor cativa colegi care s-au dovedit a fi de treaba, chiar daca nu ne vedem des, dar macar ei au avut bunul simt sa mai aiba si alte subiecte de discutie cu mine. Si se stiu ei, nu fac reclama. Restul, mai lasati-ma dracu' cu intrebarile, ca nici eu nu stiu si nu sunt tocilara facultatii. AYE?

Last words: YOU SUCK.

6 comments:

Michael said...

Zi merci ca nu iti cer sa le faci teme / proiecte / referate etc :P

Onishka said...

uite, vezi...oamenii nu stiu sa fie parsivi... eu sunt buna cu don'soara CuriousNotion tot timpul anului, iar cand vine sesiunea...nimerim in banci diferite......fuck! bad example

Lady Morphine said...

blah, been there too. Dar nu dau niciun curs, ce sunt eu, Pisoiul Eek ("e bine sa ajuti"). Nu e bine sa ajuti! Adica asa cum eu pot sa-mi misc fundul zilnic la cursuri, cred ca o pot face si ei, macar din cand in cand... Am avut in primul semetru colege care au facut pe Pisoiul Eek si au dat cursuri si bla si s-au trezit ca au luat note mult mai mici decat aia care nici nu stiau la ce facultate sunt. "Sa fim solidari" da, dar cu cine merita.

Violet said...

it's always 'bout the survival of the fittest.

the elder said...

@ michael - nu mai e mult pana se ajunge si acolo, dar eu voi fi la filosofie si ei la jurnalism :D

@ oana - asta a fost buna :))

@ morphine - da, le-am facut examenu in proportie de 100% si au luat note mai mari decat mine

@ violet - couldn't agree more

redbloodedfaerie said...

daca ai subiectele de anu trecut pe care le-am avut eu, te ajut daca vrei :) stiu cum e. m-a sunat azi o tipa cu care nu am mai vb din... sesiunea trecutA :)) bineinteles ca voia subiecte...