29.5.08

Sex Pe Bani


...Cum am observat si eu ca dragostea si personalitatea cuiva nu mai sunt apreciate, ci mai rau, sunt considerate o dovada de "fraierime", "demodare" si "lipsa de inspiratie", m-am uitat la fetele care sunt considerate curve pentru ca-si "vand" trupul pe bani, in gen prostitutie.

Mie mi-e sincer mila de ele, poate nu le-a dus capul sa faca o scoala [desi in tara noastra degeaba fashi thu skoala dak n-ai lovele si "talent"], poate au fost pacalite cu o slujba atractiva, nu conteaza, ideea e ca au ajuns cum au ajuns. Ele declara ca sunt prostituate si degeaba le tot judeca lumea, nu va inchipuiti cat de greu e sa vina nespalati la tine, sa-ti ceara fel de fel de chestii, sa te mai si bata, sa nu poti nici macar sa-ti iei toti banii pentru ca ti-i ia pestele, etc. Lumea da cu barosul in ele, dar nu sta sa se gandeasca: e viata grea acolo.

Oare nu este mai injositor sa pretinzi ca ai talent, stil, IQ, dar sa iti cladesti "cacariera" pe banii unui dereglat care doar cu asta te poate atrage? A fi curva a fost aiurea inteles, o femeie poate sa se culce cu cati barbati vrea, in momentul in care isi pierde respectul de sine, atunci devine curva sau cum vreti voi sa-i ziceti. Imi spui tu mie ca o fetita care n-are nici o tangenta cu arta/muzica/actoria etc, care datorita "intalnirilor romantice" cu diversi ametiti, a devenit notorie [celebritatea nu e de voi, bah], are respect de sine? Asta se aplica si baietilor "lui tata", care isi fac mendrele pe banii parintilor si, mai nou, se drogheaza, mai bine muriti toti de overdose.

In final, m-am gandit cum as putea eu sa fac sex pe bani. Pai, il iau pe El, ne asezam pe pat si facem sex, am deseori obiceiul sa-mi tin banii sub saltea, ca Mos Gheorghe, asta nu se cheama tot "sex pe bani"? Pai stau pe bani, doar ca-s sub saltea, dom'le! Iar in privinta drogurilor, iau niste faina de grau de la bucatarie, fac niste liniute, si gata! Efectul placebo e en vogue. Gasesc un pai cu care mai trag suc de portocale uneori, si gata poza!

Vedeti, copii, ca pacatele capitale nu-s frumoase? In asta gasesti lust, greed si sloth. Mai pui putin gluttony, ca sunt si grase manca-v-as, mai bagi wrath, ca li se zbarleste parul de pe maini daca le iei la misto, pui envy - pe asta se bazeaza societatea lor, noi astia suntem invIDIOTI pe cutarica pentru ca si-o pune cu un sontorog prost pe bani, si bagi pride la final, cand isi arata pozele cu opera lor de arta.

Asa...deci, daca vrem si noi, astia normali si cu pretentii la amor si romantism [care sunt pe moarte...], putem sa facem si noi sex pe bani, dar macar noi il facem cu dragoste. :) Si putem si noi sa ne "drogam" cu faina, dar macar noi nu ajungem niste ratati. Si putem si noi sa avem toate cele 7 pacate la un loc, dar macar noi le admitem.

[*na ba poza cu bani, de va faceti voi mereu]

O zi buna.

4 comments:

Blashyrkh said...

Bun articol ! Ai imbinat bine cele 7 pacate ... ;)

Michael said...

Pai e naspa sa tii banii sub saltea ca se deniveleaza si apoi provoaca dureri de spate :P

herminedirt said...

excelent! bravo the elder!

the elder said...

ma bucur ca v-a placut articolul! am sa mai scriu pe blog cand am stari de astea, prinde bine. :)
@ michael: hahaha depinde cati bani tii :))