23.5.08

Stima Zilei

Am 2 chestii de precizat pe ziua de azi, momentan.

Unu: Am scapat de cele 17, sau cate or fi, teme la jurnalism lucrari practice prin simplul fapt ca am fost la sesiunea de comunicari din 16 mai cu acel eseu pe care l-am publicat si aici. Cert e ca as fi facut oricum niste teme de cacat intr-o saptamana pana la termenul limita. Sunt tare fericita, am cam intrat in fibrilatii cand am vazut ce dura e profa, dar s-a dovedit foarte de treaba si intelegatoare cu multi dintre noi. Ma gandesc ca eu daca as fi/voi fi profa, as fi mult mai a dracu'.

Doi: Astora de va puneti statusuri gen "I wish my pizza/grass was EMO so it would cut itself" la UNISON mai nou, am un mesaj pentru voi: sunteti niste oite albe si degerate. Pe mine una ma doare fix undeva de toata tevatura asta pe tema emo care a aparut acum pe toate gardurile, dar de la voi, fiind in lista mea de messenger, aveam cateva pretentii. Am deja 2 persoane cu acelasi status, care nu se cunosc intre ele si am primit cateva massuri la fel. De aceea n-o sa vedeti un eseu despre cat de gresit e ce se petrece cu emo si manelarii care dau in stanga si-n dreapta cu emo, pentru simplul fapt ca MI SE RUPE. =]

E un spirit de turma in voi de te doare lana! Craciun Fericit!

6 comments:

Disi said...

Asa ar si trebui, sa ni se rupa.Dar, totusi, cand vedem ce amploare a luat trendul emo, chiar numai din vorbele cica alora care nu se declara emo, nu mai poti spune ca nu te deranjeaza, ca altfel nici n-ai fi scris despre asta =]
anyway, uite exemplu ce mi s-a intamplat azi-noapte. Trecut de miezul noptii, eram intr-o gasca maricica intr-un parc si cantam. Well, trec doi houseri-rapperi- hell knows pe langa noi, iar unul dintre ei, dandu-se destept ne spune ceva ce continea emo si taiatul venelor. Atat i-a trebuit. L-a luat o tipa sa discute si au ajuns sa faca dueluri in cultura generala.L-a facut praf, iti dai seama. hhahaha it was so fun to watch =D
arh scuze c-am scris atat

Michael said...

Apropo de emo astia...

youtube.com/watch?v=JqTZNIRtFXM

(tipu e un amic de-al meu :D)

the elder said...

@ Disi: da, corect, n-as fi scris nici atat, dar beh am tinut sa mentionez. Ha ha ha ha foarte misto faza, mi-ar fi placut sa fi fost si eu de fata...

@ Michael: NO COMMENT :))))))

Morrigan said...

pe mine ma deranjeaza mai mult curentul anti-emo. Este un stil muzical si o moda (tampita, dar totusi o moda), n-ai cum sa le interzici asa ca nu stiu ce spera oamenii sa obtina

xantipa said...

mie imi place trendul emo, muzica, imbracamintea , frezele manga dar cam pana aici , nu inteleg de unde pana unde si atitudinea de kkt pe care o au

the elder said...

eu una n-am nimic cu emo atat timp cat ei nu au ceva cu mine, si toata propaganda asta "la moda" anti-emo e aiurea.