17.6.08

Ceva Frumos


Azi am avut examen. In mod normal, examenul era la ora 11, dar eu, ca sa pot ajunge acasa sa-mi continui pregatirile de munte pentru azi, am zis sa merg mai devreme. M-am trezit la 9, m-am imbracat, am dat pe gat un Burn, n-aveam nici un chef de mers 9 statii de metrou pana la facultate...

Ca in toate zilele, m-am postat in statia de autobuz si astept...astept...la un moment dat vad un motor de teren cum vuieste pe strada si in spate vad un motor foaaarte cunoscut...era Bogdan, unul din cei mai misto oameni in viata, prieten bun de familie, cu motorul lui american. Trece, ma vede, imi face semn si opreste la vreo 50 m. Am fugit spre el, aia din statie se holbau ca viteii la poarta noua si m-a dus cu motorul. Mi-era dor de motorul ala... Aia da motocicleta.

Dintr-o calatorie obisnuita si plictisitoare cu autobuzul am avut parte de ceva ce m-a facut sa zambesc tot drumul in metrou. Si am mai si luat 10 pe de alta parte.

Am pus o poza cu noi 3 hehehe. E de asta vara, dar nu conteaza, noi nu ne-am schimbat [poate doar parul meu e mai rosu acum :P ].

2 comments:

Michael said...

Cam asa ma vad si eu peste x ani. Voi locui intr-o tara mai buna si voi veni in vizita prin Romania calare pe motor... Ca sa poti vedea partea frumoasa a tarii noastre trebuie sa o admiri doar in trecere...

Cathryn Chaos said...

:)) deci genul asta de chestie chiar se intampla! pe bune, nici eu nu mai stiu de cate ori eram intr-o statie de autobuz, aglomerat, cald, naspa, si visam cu ochii deschisi sa apara vreun cunoscut cu motor and take me away! :D so there is still hope.