2.6.08

Fashion, Dom'le...


Nu dau detalii despre unde stau, doar atat...zona de fitze a Bucurestiului... Si sa se mai stie ca am boala pe cristalele jvarovschi.

Azi ma plimbam si am vazut o pereche de ochelari de soare gen pilot, care imi placeau foarte mult. Ii probez, totul e perfect, intreb pretul si mi se raspunde: "Ochelarii sunt 7 milioane, se poate face discount de 23% si ii cumparati cu 6 milioane 300." Nu mi-am putut stapani reactia. Si acum stau si ma gandesc, oare aveau si un avion incorporat in ei de costau atat de mult?

Dar, kidul si Riku de la Catamenia mi-au insorit ziua. Am primit un comment frumos de la el: "Hey there dear :) Just thought to drop by and say hello. Hoping all is fine there with you and your dear ones? Cheers, beers and hugs, Riku". Asta da frumusete de comment.

Cum? Pai normal ca ma dau mare, macar recunosc!

4 comments:

Violet said...
This comment has been removed by the author.
~NightChild~ said...

Am patit si eu faze de genul asta,cand chiar m-am innecat cand am auzit pretul vreunui produs" de firma".Singurele lucruri pe care as da bani mai multi sunt in primul rand incaltarile si dup'aia ar fi hainele.Dar sa dai 7 mil pe o pereche de ochelari mi se pare de-a dreptul exagerat,chiar daca iti permiti.
Legat de Riku,frumos din partea lui si ma bucur ca te intelegi bine cu el,cum am mai spus si alta data :lauda-te si da-te mare ca ai cu ce! :)

Malice Bathory said...

7 milioane pe niste ochelari? O_O
Cred ca ma impusc.

Disi said...

si eu care doar cand am vazut pretul unei perechi de ochelari care imi placeau, anume un milion, m-am speriat -.- cum sa arunci 7 milioane pe niste chestii pe care le poti pierde, sparge sau zgaria in orice moment si astfel s-ar duce banii pe apa sambetei?