11.6.08

Limita La Fani...?


Nu-mi scuzati lunga absenta, sunt prinsa in valtoarea nebuna a sesiunii =] . M-au pus multe lucruri pe ganduri intre timp, dar n-am avut chef sa scriu. Insa acum, asta mi-a dat putin curaj.

Am aflat ca s-au suplimentat din nou biletele la Metallica. Eu am bilet la Gazon B si e a doua treia oara cand as fi avut ocazia sa merg la Gazon A, dar mi-e bine si asa. Ce ma pune la coltul cu bomboane si ganduri e limita asta... Ai un concert la care e evident ca vor sa vina mult mai multe persoane decat sunt prevazute locuri, de ce nu faci in asa fel in cat sa poata veni toata lumea care vrea? O idee e un concert intr-un loc care poate fi marit pana incap toti.

O alta idee e un scut anti-cocalari la concerte. Poate suna elitist si deplasat, dar cunosc atatia oameni care ar fi venit la Rolling Stones si n-au mai gasit bilete, ca mai apoi sa vad ca stadionul COLCAIA de cocalari, pt un moment am crezut ca am gresit stadionul. Aia n-aveau nici o idee pentru ce au venit si se mai si uitau ciudat la pletosi.

Stiu ca suna utopic, dar aceste doua lucruri ar face concertele mult mai placute: un cip implantat undeva, sa depisteze cocalarii care n-au nici pe dracu' cu concertul si acces nelimitat fanilor care raman pe dinafara pentru ca nu stiu ce pokemon/cocalar vrea sa-si treaca in "bifate" inca un concert.

4 comments:

~NightChild~ said...

Da,ar fi intr-adevar frumos sa nu aiba voi cocalarii dar in tara asta nu prea sunt sanse.
Cat despre concertul Metallica nu stiu de ce tot suplimenteaza biletele ca oricum o sa fie plin ochi stadionul.Au mai sulimentat acum a doua oara,clar ca o sa ne calcam in picioare.
Deh...Rromania

Dia said...

:( s-au pus în vânzare pe site la 00.00, eu am intrat să cumpăr 2 bilete la ora 1.00 şi stocul era epuizat...iar în reţeaua Diverta, biletele s-au vândut în primele 15 minute de la deschidere... aşa că...no Metallica this year... =( ştii ceva de bilete suplimentare la vecinii noştri bulgari? :) Diana (213)

Michael said...

Da mai... s-a cam depus praful pe blogul asta. (si eu nu mai am ce citi la scarbici :P )Sper sa iti revii dupa sesiune ;) Pana atunci, multa bafta la examene!

Faimosul concert Metallica... Ce pot sa zic... As merge, dar, din cate am inteles, vor canta multe "new song-uri". Am stat sa ascult o parte din noile lor creatii si mi-am dat seama ca nu se incadreaza deloc in gusturile mele. Desigur, atmosfera de la un asemenea cncert nu se compara cu nimic, dar cred ca ma voi multumi doar cu Iron Maiden vara asta. Poate ma bag si la Judas Priest. Sa vad ce mai zice si bugetul...

the elder said...

@ NightChild - asta se intampla si in alte tari, dar acolo organizarea e mai buna, adica stiu ce sa faca daca un loc e arhiplin. Aici nu.

@ Dia - n-am idee, uite-te pe vreun site sau forum, sigur gasesti acolo vreo informatie.

@ Michael - imi revin, imi revin, nu las eu blogul de izbeliste. =] eu merg pentru ca Metallica au fost printre primii pe care i-am ascultat din proprie initiativa, tata ma tot "teroriza" cu Doors, Joplin, etc, pe care i-am redescoperit tarziu, caci la varsta aia nu intelegeam mare lucru.