1.6.08

Top 10 Love


Eh, mai tineti minte acum ceva timp, cand am facut acel Top 10 Hate si v-am promis si o urmare a acestuia. Azi ma simt bine, chit ca incepe sesiunea, doar stiu de atat timp ca in supravietuire, moralul te scoate aproape 85% din cacat. Vor fi si zile cand o sa fiu la pamant, dar nu azi.

TOP 10 LOVE

1. Tot ce inseamna creatie, prin muzica, poezie, pictura, arhitectura, chirurgie, politica, ce vrei tu. In asta pot include si re-creatia, ideea cuprinde tot ceea ce e menit sa inalte spiritul, mintea, sa aduca noi orizonturi.

2. Oamenii care ma inspira si m-au inspirat, de la familie, la prieteni si celebritati [in ultima categorie intra si filosofii, pictorii, nu numai oamenii contemporani], sunt foarte putini, dar fac cat toata lumea x infinit.

3. Role-playing, cel mai placut mod de a invata sa faci fata oricarei situatii si de a avea reactii reale, fara sa-ti pui in pericol viata [eh poate ne-am pus-o in pericol de cateva ori, dar a meritat] si exista o SINGURA persoana cu care role-playing-ul a devenit un mod de viata.

4. Respectul si implicit respectul de sine, am mai vorbit despre asta intr-un post anterior. Dupa parerea mea, in momentul in care te respecti pe tine poti respecta pe cel de langa tine, chit ca e idiot. Poti avea o discutie decenta, iar cei care insulta mereu dau dovada de lipsa lui, nu de putere, forta, "coolness" si alte EPITETE. [EPITÉT, epitete, s.n. Determinant expresiv pus pe lângă un substantiv sau pe lângă un verb pentru a scoate în evidenţă mai nuanţat o trăsătură a obiectului sau a acţiunii şi pentru a da mai multă expresivitate artistică creaţiei respective. ♦ Calificativ elogios sau injurios dat cuiva. – Din fr. épithète, lat. epitheton. ~ sursa: dexonline] - am bagat definitia tocmai pentru a 2a.

5. Natura si tot ce tine de ea, tot ce este natural [mai putin parul de pe picioare la femei de exemplu :) ]. Imi place mult natura, iar putini oameni inteleg cand spun ca prefer o iesire in parc in locul unei nopti intr-un bar.

6. Sa zbor - visez in mod constant ca zbor, la inceput a fost o uimire, apoi o revelatie, iar acum mi se pare absolut normal sa zbor, e foarte real si incredibil.

7. Mitologia, in special cea scandinava, am fost de doua ori acolo si m-a fascinat, de aceea mi-am si tatuat runa zeului Odin, am avut ocazia sa vad "pe teren" cat de frumos se imbina mitologia cu peisajul scandinavic.

8. Sexul, atunci cand este adaugat si respectul de sine de care am vorbit in Sex Pe Bani . Sexul ca un mijloc [oarecum hedonistic] de a atinge, pe langa placerea fizica, cea psihica, e o chestie foarte interesanta si o recomand. Am spus hedonistic pentru cea psihica, se poate, sa stii...
9. Calatoriile, sunt extraordinare, un "road trip" cu o companie buna e un vis.
10. Micile bucurii ale vietii, de la a manca o inghetata intr-un local spre care am condus eu masina pana la statul pana la 2 noaptea pe calculator sau cumpararea unui lucru pe care mi l-am dorit.

Stiu ca multi au facut topuri de gen, dar am avut chef sa insirui astea azi.

1 comment:

~NightChild~ said...

Micile bucurii dau sens vietii.
Parerea mea.Poti sa ai case si masini daca nu stii sa te bucuri de cele mai simple si "banale" lucruri degeaba traiesti.
De asemenei sunt de acord cu tine legat de parc,si eu prefer de 10000 de ori mai mult sa merg intr-un parc sau undevca in aer liber decat in vreun club.It's nicer to be in touch with nature and the simple things then to spend time in a club or something alike.