18.7.08

"Esti Pachet"

"Esti pachet" imi spuse senzualo-in prima zi de ciclu, o domnisoara azi, cand incetineam ca sa opresc la un stop, mergand c u 30 KPH. Ea claxona de zor, nu mai putea de nervi. A deschis ea frumos geamul din dreapta si a dat replica de film. Pentru cateva secunde m-am simtit ca dracu', avand in vedere ca am carnetul de doar cateva luni si am lamaile mari pe parbriz. Apoi, domnisoara in cauza a accelerat si s-a postat in spatele unei masini care statea frumos la stop, claxonand-o de zor.

Mai apoi, vireaza ea de pe banda cea mai din dreapta, la stanga. Eu m-am transformat in Dr. Jekyll si am urmarit-o, greseala ENORMA. Cand m-am calmat, mi s-a oprit motoru, semn ca masina mea s-a suparat pe mine. [inimioare in iris si pupile]

Am un mesaj pentru domnisoara "Esti Pachet": daca eu sunt pachet, atunci tu esti sunca de porc expirata din el. :) Totusi, iti multumesc ca nu m-ai injurat, pentru ca puteai sa ajungi la Reanimare. In momentele cand devin Dr. Jekyll la volan, sunt un barbat de 45 de ani cu 20 de ani de condus la activ, iar masina devine arma letala. In momentele obisnuite sunt un conducator putin speriat, care asteapta toate masinile sa treaca pana face o intoarcere etc.

Am inca un mesaj pentru domnisoara "Esti Pachet": ai grija ca poate data viitoare dai peste unul la fel de "incepator" ca mine, dar cu o sabie sau un pistol, si pachet la morga devii, cu inscriptie "Gasita in lac dupa 2 saptamani" ;)

Iar un mesaj pentru mine: OMOARA-L PE DR. JEKYLL DE LA VOLAN CA NU E DE BINE.

1 comment:

Michael said...

Eu sunt curios ce se intampla atunci cand Dr. Jekyll devine Mr Hyde :D