8.8.08

Daily Rant


Vad ca v-ati abonat la injuraturile mele "z/silnice". E ceva de injurat azi si cum blogul e cel mai tacut ascultator, de ce nu?

Eu stiam ca trotuarul e facut pentru pietoni. Ca ma mai gasesc sa merg pe strada, asta e partea a doua, si asta doar pe strada mea care e infundata si unde circula rar masini. Vreau sa imi explice cineva [ceva retoric] de ce de fiecare data cand o masina e parcata cu botul aproape de gard, oblic, sau mai rau, cu TOTUL pe trotuar, se "nimereste" ori sa fie un Porsche, ori un BMW, ori ceva de genul asta.

Ar fi cateva explicatii:

1. Posesorul prefera ca masina sa-i fie zgariata de ghiozdanul/cheia [evil grin] unui pieton decat de alta masina.

2. Posesorul isi iubeste atat de mult masina incat vrea s-o parcheze in casa, dar nu poate si se multumeste sa acopere 3/4 din trotuar.

3. Posesorul nu stie parcarea laterala si nici pe aia "oblica".

4. Posesorul e un retardat care crede ca ii creste potenta daca isi parcheaza matahala pe tot trotuarul, pentru ca in tarile de consum, gradul de masculinitate se da in functie de caii putere, de unghiul ascutit al ciocatelor si de circumferinta burtilor, iar cel de feminitate in functie de numarul cat mai mic de haine, mai ales iarna, si cat mai mare de fond de ten/bronz artificial/sunci/ochelari de soare noaptea.

Tind sa inclin catre varianta 4. Tu ce zici? :)

3 comments:

Michael said...

Apropo de 1, vara trecuta incepuse sesiunea de restante si ma trezesc si eu intr-o dimineata pe la ora 5 (ca sa prind loc bun in sala :D) dupa vreo 4 ore de somn si o iau la goana spre metrou. Trec pe langa un 4x4 de ala jmecher negru (ceva toyota parca) si cum evident era parcat pe trotuar, incerc sa il ocolesc. Ma strecor cumva si dintr-o data aud "PLEASE STEP AWAY FROM THE VEHICLE!!!" (noua inventie in domeniul alarme de masini). Nu ma plang, macar m-am trezit ca altfel adormeam la examen...

cymbeline said...

scrie-i cu markerul pe bord," i am totally gay !!! "

herminedirt said...

dap, varianta 4.