22.8.08

Metal

Se spune ca nu esti indeajuns de "metal" daca iti place melodia/albumul St. Anger de la "Metllica" [ :) nu ma secati ca am scris gresit, e faza din Some Kind Of Monster, metalistilor].

Si se zice ca nu esti metal daca iti place si alt gen de muzica decat metal. Si de asemenea, daca iti plac MayheM si Burzum, deja devine patologic de non-metal. Si daca nu mergi in Vama, deja nu mai zic nimic de asta.

Si eu va zic ca va pierdeti timpul cu clasificari si cu comentarii in loc sa FACETI ceva. Si mai zic ca mi-a placut foarte tare asta: "pt fiecare injuratura, eu ma pis pe voi de 10 ori". Hahaha =]

Imi place St. Anger, din respect pt baieti, doar spun ca scriu din experienta lor, e drept, nu-mi plac alte melodii dupa care "mor" toti marii metalisti.

Si fac toate celelalte non-metal chestii. Si am o pereche de chiloti cu roz. Si as iesi la o bere cu Varg si cu Hellhammer, in acelasi timp. Si imi plac versurile de la St. Anger, sunt bune pt starile nasoale. Si fac pariu ca 70% din cei carora nu le place St. Anger, n-ar fi asa categorici daca n-ar fi cool asa. Si ascult si "alte chestii nu-metal".

NU SUNT METAL, INTELEGETI ODATA!

Decat metal dupa cum ziceti voi, mai bine lasa. ;)

Si ma simt AL DRACULUI de bine asa. :D

5 comments:

Lady Morphine said...

Ma enerveaza clasificarile astea in functie de ce asculti. Ce-ar fi sa incep sa justific de ce ascult ce ascult? Frate, ascult ce vrea sufletul meu in momentul ala. Ascult Cock and ball toture si peste 10 secunde poate am chef de Pink Martini, care apropo, imi plac incredibil de mult. E o tara libera :))
Unu' mai "metăl" decat altu'...:))

Michael said...

"Si am o pereche de chiloti cu roz"

facuti din piele de pantera roz? :P :))

Dan said...

corect! :)

herminedirt said...

da, st. anger e un album bun. e atat de violent incat nu are cum sa nu fie bun. e violenta pura, muzica deja trece pe planul doi.

~NightChild~ said...

Subscriu. [and i really like St.Anger]