3.8.08

Vama Veche Bombardata?

Vreau sa sune ca un cap de afis, ca un anunt din Libertatea. Nu am NIMIC cu STATIUNEA Vama Veche. Tin minte pe cand aveam vreo 6-7 ani si treceam pe acolo. Era frumos, boem, o plaja aproape goala, sau arhiplina si sictirita, tin minte cum faceam poza mereu cu placuta de la intrare.

Dar asta s-a schimbat. Sincer, nu prea ma intereseaza daca nu esti de acord mai ales pentru ca-ti pierzi timpul pe acolo, dar eu as vrea sa fie bombardata. Toti distrusii vor acolo ca sa se distruga si mai tare. Au transformat Vama Veche intr-un bar de drogati si de betivi idioti. Si, mai nou, au creat si un CULT al Vamei Veche, de parca merg acolo sa-si faca mantrele.

Acum daca se gaseste vreun prieten de-al meu sa se simta jignit, n-ai de ce, daca-mi esti prieten inseamna ca te cunosc si desi mi se pare total aiurea ca te duci acolo, gusturile nu se discuta. La fel si cu ceilalti, dar pentru MINE [ca de aia e blogul MEU], e un CACAT locul ala.

Nu m-as duce acolo nici platita, mai degraba as merge la dezintoxicare decat acolo. Am chef sa-mi exprim din nou ura IMENSA pentru felul in care a ajuns locul ala. Call me an idiot, an antisocial, a misanthropic, a poser, I care less.

Nu degeaba umblu rar prin baruri in Romania. Aici majoritatea rockerilor confunda muzica cu bautura.

Si NU, NU e cul sa te imbeti. Am trecut si eu prin faza aia pe la 17 ani.

4 comments:

Lady Morphine said...

Eu stau la 40 km de Vama Veche si recunosc ca nu-mi place locul ala, este exact asa cum ai spus tu ...totul [din perspectiva rockerilor] a devenit un fel de boschetareala la nisip. Nu-mi place treaba asta. Stii, se mai gasesc oameni carora le zici "Bai, eu nu merg colo, nu ma incanta" si ei se arata foarte uimiti "dar vai, asculti metale si nu mergi in vama, blasfemie![nu esti trv]" yeah, right, go f**k yourselves!

the elder said...

EXACT!!! am auzit si eu de multe ori ca sunt pozerita pt ca nu merg in vama. hm, acum stau si ma amuz de cine e de fapt "poser" in toata povestea asta.

Blashyrkh said...

daca vama ar putea vorbi, n-ar mai ramane 10 insi acolo ... e adevarat ce scrii, chit ca mie imi place acolo ! trebuie sa recunosc
pacat de muzica ce se pune pe acolo, pentru ca la unele baruri chiar se pune muzica foarte buna ... dar nu o poti savura de teama boraturii unuia [ asta intr-un caz bun ]

teoctist said...

Am renuntat de vreo 4 ani sa mai calc in Vama, asa ca nu pot fi decat de acord cu tine in privinta bombardamentului.