6.9.08

Ermmm

N-am mai scris de ceva timp si am zis sa fac anumite precizari, idei, concluzii, etc.

1. Sunt pe o insula, e foarte bine aici si as mai sta 1000 de ani daca mi s-ar aduce si cele 3 persoane care conteaza cu adevarat pentru mine.

2. In grupul de prieteni de aici au venit si cateva familii de smecheri, cu carutele lor Lexus, care incercau sa impresioneze auditoriul prin fel de fel de glume neinspirate si holbat la greu, dar nu au reusit, ba mai mult, s-au ales si cu un misto sub centura de la oamenii normali, noi astia muritori de rand care nu ne dam cu caruta prin oras si cu ochelari de soare noaptea.

3. Daca ma intrebi cum de au ajuns cu noi, erau prieteni cu cei cu care mergem noi si deh. Oricum aproape ca am scapat de ei. Exemplu de familie: Gicu, Nuti si cei 2 plozi cocalari. Ba, da cocalari nu gluma.

4. Am observat ca profilele mele online au devenit site-uri de matrimoniale. Va spun: NU, nu ma bucur pentru voi, si NU, nu ma face sa ma simt bine ca sunteti voi fericite pentru ca va cautati parteneri de futut pe hi5/yahoo 360/VF/myspace. Imi cer scuze pentru cuvantul parteneri. :) Lasa aburelile ca "il iubesc", ca intr-o luna nu poti iubi pe cineva decat in situatii rare si nu e cazul.

In rest, totul e foarte bine. Doar scriu pe blog de ce ma oftica ca sa nu le-o scuip in fata astora care ma enerveaza, ca nu e frumos, dom'le.

No comments: