13.10.08

Concluzie Sumbra

Azi, nefiind grabita nicaieri, mi-am permis sa stau si sa fumez o tigara undeva, desi mergeam spre facultate si deodata m-a izbit un gand in timp ce priveam turma de oameni care mergeau teleghidati in diverse directii.

Femeile [desi statistica spune ca barbatii sunt cei care se sinucid mai des] au ganduri sinucigase. Altfel nu-mi pot explica dorinta de a cadea de pe niste tocuri imense pe care nu pot merge. Ori asta, ori sunt masochiste.

Eu inteleg dorinta lor de a fi elegante, dar a merge ca un vitel abia nascut pe strada nu e elegant. E mai degraba dizgratios, ridicol si inutil. Si, pe de alta parte, vestea "buna" e ca majoritatea supravietuiesc tentativelor zilnice de a se sinucide.

Deci, ceea ce am spus aici nu inseamna ca urasc tocurile. Asta inseamna ca tocurile sunt pentru o anumita clasa de femei, cele care pot sa le poarte, restul viteluselor abia nascute ar trebui sa se "limiteze" la alt gen de pantofi. Ca or fi si putine genuri de pantofi...

1 comment:

~NightChild~ said...

"a merge ca un vitel abia nascut pe strada" ..geniala comparatie =)) made me laugh big time :)) ...and i totally agree.

Nu ti-am mai citit de ceva timp blog-ul but i'm enjoying now :>