23.10.08

Mami...

Observ din ce in ce mai des ca dupa o despartire, multi isi gasesc imediat pe altcineva. Eu de ce nu pot asa? Sau mai bine zis, eu de ce dracu sunt atat de greu de cucerit? Sau poate mai bine ma intreb "eu de ce dracu nu sunt superficiala cum am fost pana acum ceva timp sa sar dintr-o relatie in alta imediat?". Oare pentru ca am pe creier un specimen care ma tine in sah de 2 ani...? Sau pentru ca imi doresc o persoana care nu exista?

M-am uitat recent pe profile de hi5/VF/etc ale unor persoane de care stiam ca se despartisera recent, suferinte, lacrimi, iar dupa 1 saptamana deja isi gaseau o alta "mare iubire". Si tot asa, daca privesti din afara e amuzant de dramatic. Din toti fostii mei prieteni, doar unul singur merita respect. Si din toate perioadele in care am avut pe cineva, doar pentru una am respect fata de mine.

Mai "rau", unii aveau 2 persoane drept "iubiti" si ma intrebam cum dracu vine asta, desi pe mine nu m-ar deranja.

Mami, mami, vreau si eu sa fiu superficiala si ca sa nu jignesc pe cei care chiar nu pun suflet, sa ma cucereasca si pe mine [ALT]cineva. Vreau si eu sa fiu mai usor de accesat cand o sa fiu mare. Si nu vorbesc de flirt, ci de treaba serioasa...Se pare ca sunt opusul tipelor disperate sa fie cu oricine, behehe...

Dar...oare chiar vreau eu asta...?

3 comments:

Schwarze Wolf said...

Ma regasesc perfect aici. Si eu vreau sa fiu superficiala, sa nu-mi pese, sa nu sufar dupa vreo despartire sau mai ales, daca sutn intr-o relatie, sa nu ma atasez prea mult. Vreau sa nu-mi pese.Dar imi pasa. pfff...Insa nu stiu daca eu chiar vreau sa fiu superficiala totusi sau doar sa am o mica schimbare in comportament...Pana la urma nici superficialii nu sunt cei mai fericiti...

Alluriah said...

tocmai azi m-am despartit de prietenul meu...

izbitinzid said...

Depinde...ce ai prefera mai mult :

Sa ai 25 de relatii pe an si la sfarsitul anului sa nu mai stii numele primilor 10 ?

Sau sa ai o singura relatie intr-un an dupa care poate vei suferi dar o vei tine minte mult si bine ?

In cazul asta superficialitatea nu este altceva decat ignorarea sentimentelor. Oamenii superficiali in general sunt frustratii care au nevoie sa le fie confirmate ideile lor despre ei insisi.

Iar cu chestia cu greu de cucerit, ai fi surprinsa cate persoane de sex masculin considera ca o fatuca greu de cucerit e mult mai cautata decat una ce vine de-a gata. Playing hard to get gets the job done. :)

Lighten up! ;)