12.10.08

Obisnuinta

Am auzit de multe ori persoane care spuneau: "La nunta mea, o sa port piele", "Toata viata voi avea zeci de pierce-uri", "O sa dau din pleata pana la moarte", "Nu voi avea o nunta ca oricare alta" etc.

Mai apoi, cand se intampla ceva, nunta lor devenea o nunta in alb si negru, pierce-urile cadeau ca prin magie, pleata era tunsa nu din motive medicale, nunta devenea banala...etc-ul devenea obisnuit.

Se trezeau toti din "visare" si deveneau niste robotei obisnuiti. Mai rau, incepeau sa dea din clanta despre cat de bine e asa si ca pe atunci erau tineri si plini de hormoni, ca totul s-a schimbat acum, ca s-au maturizat. Nu stiam ca maturizarea e acelasi lucru cu plafonarea.

Sunt oameni carora le place sa nu iasa din tipare si sincer, e treaba lor, nu de ei ma iau. Ma iau de voi care aruncati in dreapta si-n stanga de cat de special veti trai voi, ca voi sunteti prea tru sa purtati rochie alba/costum la nunta voastra si ca veti fi heavy metal pana in dungi...ca mai apoi, cand atingeti O VARSTA, sa imi ziceti mie "lasa ca o sa vezi tu la 30 de ani".

La 30 de ani am vazut persoane care inca traiesc asa cum si-au dorit. Ba mai mult, care la 30 de ani au o tinerete in ei mai mare decat pustii de 20 de ani. Oameni care nu au inceput sa accepte ca trebuie sa poarte haine maro si palarie pentru ca asa poarta toti mosii. Si ei imi spun ca "alea-s exceptii, sunt dilii". Eu zic ca mai dilii sunteti voi ca spuneti una, si faceti alta.

Aratati poze cu voi de cand erati "tineri", toti cu plete si piele si acum va purtati ca niste stressati plictisiti de viata pentru ca a fi asa cum ti-ai dorit "nu e normal".

Renuntati la visul de a purta camasa in carouri si pantaloni de piele la nunta ca sa va accepte rudele de gradul 3289473.

Am o stare buna si de aia va spun sa va duceti frumos dracului.

2 comments:

Michael said...

Si revine Diana in forta cu 2 articole :D

Ontopic:
La nunta mea, daca voi avea vreodata parte de asa ceva, as dori sa port un costum similar cu al lui Axl Rose in clipul de la November Rain :D Oricum, in nici un caz nu voi purta un costum de pinguin.

Pe mine m-ar face fericit o ceremonie simpla, cativa prieteni apropiati (ma refer la prieteni, nu rude care ar fi acolo doar pentru ca sunt rude)... si fara chestii religioase.

Ce pot sa zic, sunt un romantic incurabil :P

Far Away said...

2 articole chiar interesante....