17.1.09

Leapsa Pe Frica :))


Am primit o leapsa de la Adriana, iar eu care aproape niciodata nu joc "chestii" din astea, am considerat ca intrebarea e pe cat se poate de interesanta. Ce as face eu daca nu mi-ar fi frica? Ahhhhhh nu ai intrebat persoana corecta. Eu as recrea lumea.

In primul rand, as incepe cu politica. Politicul e intr-o stare buna, teoria intotdeauna a fost buna, dar practica o strica. Politica e cea care in mod normal ar trebui sa ofere ordinea in lume, dar cam tot ce ofera e haos total. Nu e putin paradoxal? As ajunge in fruntea lumii, as schimba modul de punere in practica al legilor, le-as face EGALE pentru toata lumea. As dizolva imunitatea politicienilor. As aboli regimul capitalist, iar societatea de consum as face-o sa se consume singura pana cand toti cei ce au suferit de pe urma coruptiei si a mentalitatilor gresite sa isi regaseasca pacea.

Apoi nationalismul din mine m-ar face sa transform Romania intr-o tara exemplu. Iar asta, desigur, prezinta unele riscuri pe care un om obisnuit nu si le va asuma. Dar ce te faci cand pui in frunte un om neinfricat si invincibil? De ce invincibil? Il stiti pe John Kramer/Jigsaw, nu? El a reusit performanta sa-si continuie munca si dupa moarte, fara piedici. Ce m-ar opri pe mine sa nu fac la fel? Oamenii nu au minimul necesar de bani pentru a se putea gandi la altceva decat ziua de maine, de aceea sunt atat de putin preocupati de probleme "adanci", cum e de exemplu in Germania unde omul de rand are beneficii "umane" de viata si isi permite sa se aseze sub clar de luna, fara prea multe griji, si sa contempleze existenta.

As reeduca oamenii, pentru ca in momentul in care un om ajunge la concluzia ca o masina compenseaza o prietenie, si o muzica pe tema asta ii ajuta sa-si "ridice" sufletul, atunci e nevoie de reeducare. Concluzia mea despre manele este ca, de vreme ce au fost oameni radiati la Cernobil, de asemenea mancarea si obiectele lor au fost radiate, de ce n-ar putea si muzica sa fie radiata? Manelele/reggaetonul sunt exemplul ideal. Chiar daca a trecut ceva timp de atunci, uite cat de puternice au fost radiatiile.

As reeduca oamenii in asa fel incat sa priveasca pe celalalt ca pe un om, nu ca pe un lup. In momentul de fata, oamenii considera ca o iesire pe strada e o lupta de supravietuire in jungla. Ar trebui sa ramana asa?

Daca nu mi-ar fi frica, as deveni un criminal in serie. Da, e un fetish vechi. Nu sunt un criminal in serie din cauza inchisorii, care mi-ar ingreuna misiunea.

Si acum catre lucrurile mai simple, as merge noaptea pe strada in Bucurestiul de acum, pana cand ar deveni Bucurestiul care trebuie sa fie [vezi mai sus]. M-as imbraca asa cum am eu chef, pentru ca in ziua de azi, o mare parte din hainele mele mai "extravagante" stau in dulap, ceea ce e urat in situatia in care in alte tari puteam sa port si un colac de veceu in cap si nimeni nu zicea nimic.

As intra in Mafie, as iesi si apoi as transforma-o dupa bunul meu plac. Si inca n-am facut nici 5% din cate mi-am propus... Si pentru tine, o poza din Montmartre, pentru ca sunt visatoare azi. Ah, si aici e creditul postului original: Dragos Bucurenci

3 comments:

adrianamihai said...

Trebuie sa marturisesc ca planurile tale sunt ceva mai elaborate decat ale mele, you've been thinking about these things for a long time, haven't you?:D
mi-a placut si mie intrebarea si, cautand raspunsurile, parca-mi disparea o negura din fata ochilor.

JaxxSynne said...

It looks sexy, and I have no idea what it says.

Michael said...

Misto poza. Parca ai fi Jack The Ripper in varianta feminina :D