8.2.09

Agramatii si Pisicutzele

Unu: Stiu ca a fi agramat e o trasatura comuna multor oameni si mai stiu ca din ce in ce mai des se apeleaza la greseli gramaticale pentru a "impune" putere, respect, etc. Dar de la oameni care [cica] mai au creier nu ma asteptam. Vad ca e la moda sa pocesti o limba pana la refuz: "I are busy" "I has a paper". Sincer, daca v-ati vedea/citi din afara, v-ati cruci. E penibil. Nici macar copiii de 5 ani nu vorbesc asa. Si putin imi pasa ca te simti si ca probabil o sa-mi dai argumente, NU EXISTA ARGUMENT CARE SA MA FACA SA SPUN "DA, E OK SA SPUI I ARE BUSY". Imi pare rau, poate par ciudata, dar nu exista. Nu e cool, nu e amuzant, nu e cute, e de-a dreptul jenant. Deja incepe sa ma enerveze.

Doi: Iar ma iau de oameni. Spuneti-mi si mie de ce aproape 40% din cei din lista mea de messenger au pisici la avatar?! Nu mai exista si alte animale?! Adica da, si eu radeam cu jumate de gura la pozele cu texte amuzante cu pisici, dar chiar sa vad 20 de persoane din 167 cu pisici la avatar...?! Acuma o sa ma intrebi de ce am eu poze cu Gibbs la avatar si de ce comentez. Pai poate pentru ca nu stiti ca eu mereu ma iau de voi si pentru ca avand in vedere ca sunteti cunostinte comune (in mare parte), nu e cam aiurea sa aveti aceleasi chestii puse acolo? In orice caz, e parerea mea si asta e. Ma seaca pisicile de la avatarurile voastre. Mi se par de tot rahatul.

Ofticati-va, hai. Poate va sterg din lista odata si gata. Bleh, pisici la avatar. Da, ba, problema existentiala.

6 comments:

Onishka said...

http://sharetv.org/images/i_am_weasel/irbaboon-charlesadler-char.jpg

krossfire said...

E mania Icanhazcheezburger (de-acolo si gramatica si pozele cu pisici)

Michael said...

Ca tot veni vorba, hai sa prezint si eu colectia personala:

http://img7.imageshack.us/img7/4271/colectiapp8.png

Enjoy :D

the elder said...

Michael, ce m-am distrat cu colectia ta. :)))

Michael said...

De cand am citit chestia asta am inceput sa remarc si eu sumedenia de pisici din avatarele contactelor. N'am nimica cu pisicile dar, din cate stiu eu, cainele e cel mai bun prieten al omului si, totusi, nu vad nici un caine, doar pisici.

Strange... Poate o fi anu' pisicii la chinezi :P

Alluriah said...

http://www.etsy.com/view_listing.php?listing_id=15185874