7.2.09

Self-punishment

Pe asta am s-o "dau" in romana. Bai, cine dracu' m-a pus sa o adaug pe asta in lista de messenger!? Acum nu mai scap de ea si de analfabetismul ei [la propriu] si de vesnicele intrebari despre grile si ... ahhhhhh.... Da, stiu ca-i pot da ignore, dar asta inseamna: ne vom vedea la examen, o sa ma intrebe de ce, iar eu n-am sa ma pot abtine si am sa i-o spun in fata, si o sa mi se ia apararea pentru ca am dreptate si n-am chef.

Vreau doar sa stiu cine m-a pus. Iti spun eu cine. Partea aia a mea care inca mai e umana. Prea umana. Pentru ca partea antisociala imi fixase privirea in ceafa si stiam clar ca nu VREAU sa ii dau o "sansa", dar a trebuit sa am eu un acces de umanitate atunci. Sunt antisociala 85% din timp, se intampla O DATA sa fiu sociabila [fortat, de data asta] si uite ce se intampla.

Pe langa asta, inca nu e "educata". Persoanele din lista mea au fost "educate". Inca mai sunt unii care ignora statusuri gen "busy", dar nimeni in afara de ea nu imi da BUZZ-uri pentru ca stiu cat ma enerveaza.

Ea nu, ea da BUZZ-uri. Ea se ofuscheaza ca nu ies din casa sa-i aduc grilele la usa blocului. Vorbesc serios. Nu mai e mult si am sa-i dau ignore, acum imi platesc greseala si trebuie sa simt pe pielea mea atat cat e nevoie, ca data viitoare sa nu mai fac asa. Vad ca nu invat si ca tot las de la mine.

Da, stiu ca vorbesc despre messenger, si?

*buzz*

AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH! Self-punishment. Mi-am facut rezervarea la sectia schizofrenici deja.

1 comment:

Michael said...

Now this is funny :))

Si mai misto ar fi sa iti citeasca blogu' si sa se simta :P