15.2.09

Vama Veche

Recent [ma rog, asta e subiectiv] am primit vestea ca plaja din Vama Veche sau daca nu plaja, in orice caz, locul de putrezire si lafaieli al faunei amatoare de mers pe seringi, slalom printre prezervative si pisatul pe plaja, va fi asfaltata.
N-am dormit o noapte asa ca scuzati-mi eventualele greseli minore. Asa. Vestea asta e una din cele mai bune vesti pe care le-am primit in ultima vreme. Daca ma cunosti [destul de bine], ai sa afli ca am boala pe locul acela si pe tot ce e legat de cultul superioritatii Vamei Veche. Regret ca multi dintre amicii mei isi petrec mult timp de calitate acolo si ca vor suferi pe urma acestei decizii [vorbesc serios acum, nu ironic : ], pentru ca poate si pe ei i-ar deranja sa afle ca nu mai exista statiunea Marmaris [de exemplu], insa pentru mine este excelent!
Asa ca am sa ma opresc aici si am sa las cofeina sa ma tina in brate.

1 comment:

teoctist said...

Da prietenilor tai nu le place civilizatia? Sa ii multumeasca lui Mircea Toma The Saviour pentru ca le-a creat conditii adecvate pentru petrecerea vacantei de vara. :P
Acum, lasand gluma la o parte, e normal ce s-a intamplat in Vama si chiar imi pare bine. De trei ani haladuiesc prin alte zari vara.