29.3.09

ăăăăăăăă...Always be specific when you lie.


Se spune ca un om poate avea cele mai mari revelatii pe WC. Eu nu pot spune ca am avut o "mare revelatie" si nici nu eram pe WC, dar eram in baie. Am vreo 6 sortimente de sampoane in jurul meu si m-am uitat pe scrisul de pe fiecare cutie. Singurul lucru care difera este numele, in rest vezi aceleasi idei. "Par cu aproape 99,9% mai stralucitor/matasos/rezistent/involburat", "Culoare cu 99% mai rezistenta", "Efecte vizibile" etc. Sperand la efectul placebo, am incercat sa cred in asta, macar la un procent de 29% si nu s-a intamplat nimic. Parul e doar curat si atat. Nu e mai stralucitor, mai matasos hai, treaca de la mine [cu balsam altfel nu], mai rezistent NU, involburat doar daca dormeam cu el ud si ma trezeam cu el in crestet. Si asta era de la APA, nu de la sampon. :)) Parul meu de ce nu se umple de stelute dupa ce ma spal, ca la TV?

Foarte multi au ajuns la concluzia ca reclamele mint pe fata, nu e o revelatie extraordinara. As prefera sa vad scris pe sampon "Par la fel de gras, la fel de spalacit si poate mai matasos, asta daca ai noroc si il piepteni bine si dupa aia". Asa as sti ca reclama nu minte si nu m-as mai amagi. Mai mult, avand in vedere ca parul meu trebuie spalat in fiecare zi ca sa arate cum trebuie, sa mai scrie "Noua ne convine ca ai parul gras si ca trebuie sa cumperi mai mult sampon pentru ca te speli zilnic, asa ca de ce sa ti-l facem matasos si stralucitor, ca tot trebuie sa-l speli si n-ai incotro". Pe bune ca asa le-as trimite un mail de felicitare. Hai, n-are nici o firma curajul sa faca primul pas?

Sau daca mintiti, macar mintiti si atat. Sau va luati dupa regula lui Gibbs "Always be specific when you lie"? Da... Pentru ca parul gras/rebel/idiot e ca un drogat sau un criminal in serie recidivist, il cureti, sta curat un timp si daca-l lasi de izbeliste, o ia de la capat.

Si daca ai citit pana aici, inseamna ca esti chiar plictisit/a si ar trebui sa iesi afara. HAHAHA!!

1 comment:

Michael said...

"Si daca ai citit pana aici, inseamna ca esti chiar plictisit/a si ar trebui sa iesi afara." - Mmmda... Ce-ai nimerit-o. Din pacate nu are nimeni chef de iesit :|