14.4.09

Copii

N-am probleme in general cu copiii, desi imi plac foarte putini. Asta inseamna ca daca vad o poza cu un copil frumos, apreciez trasaturile, dar n-ai sa ma vezi incepand sa vociferez "vaaaaai ce scump" etc.

Insa am o problema si se pare ca, in timp, a inceput sa devina din ce in ce mai ciudata. Mi se par [aproape] oribile pozele cu copii stirbi. Cand ma uit in albumul meu de cand eram mica si vad pozele in care imi lipseau dintii, ma ia durerea de cap. Cand vad poze cu copii care rad si le lipsesc dintii, nu vad ceva dragut, nici scump, ci urat. Da, la copii, lipsa dintilor inseamna crestere, e ceva frumos etc, nu e acelasi lucru ca la 50 de ani, cand iti pierzi un dinte, dar PENTRU MINE, e scabros. Cand VAD un copil stirb care rade, ma trec fiorii.

Poate am eu probleme, nu stiu.

1 comment:

Michael said...

Atunci preferi poze nud la vârsta de 0 către 4 ani la mare (sau în diverse alte locaţii)? :D

După ce am citit articolul, mi-am adus aminte cum am rămas fără o măsea (de lapte) în timpul orei de română prin clasa a 4-a, dar nu vreau să oripilez restul cititorilor :D