5.4.09

Nu Dau Nume, Dar Bolborosesc [*stare*]


Nu dau nume pentru ca sunt a dracu' si nu vreau sa fie asociat blogu' meu cu un nume al unui om pe care nu il plac SAU pentru ca sunt a dracu' si nu fac reclama. [Concluzia, sunt a dracu' pentru ca sunt a dracu', dar nu e chiar asa, sa stii...] Nu, blogu' meu nu e o sursa de a "face reclama" care ar interesa pe cineva [adica nu vei avea rating mai mare daca apari aici], ci orice nume aparut e considerat "reclama". Na. [Iar bolborosesc prea mult, scuze. Stii, eu am un alter ego si acum partea cealalta imi spune "Never say you're sorry, it's a sign of weakness"! - tonul vocii gros, incruntare, mainile puse cu palmele in jos pe masa :P]

Putinele dati in care dau nume sunt ori cand imi place mult cineva si atunci vreau sa "fac reclama", ori primesc vreo leapsa idioata de pe un alt blog [idioata, da, dar amuzanta, altfel nu le postez], ori persoana a debitat ceva atat de dureros incat a-i da numele nici nu mai inseamna nimic. :))

Asa ca n-am sa dau nume. Am sa ma iau de ceva, iar... Eu cand ma iau de ceva, evit doar bolboroseala de aici, adica incerc sa corelez bolboroseala de aici [m-am repetat] cu raspunsul "tu te iei, dar faci ceva in schimb?" [Daca am greseli, e pentru ca n-am dormit azi noapte.]

M-au dezamagit cativa oameni de la care ma asteptam la mai multa gandire proprie [asta include internetul].

Ori de cate ori exista o discutie despre un emo, toti bagati aceeasi replica: "dati-i lama", "unde-i lama", "vreau iarba emo care se taie singura" etc. Si nu fiti fraieri sa credeti ca iau apararea vreunui emo. Aici nu e vorba de emo, e vorba de VOI, cultilor si originalilor. Ati auzit si voi anul trecut de emo [curent care exista de ani buni] si cu toata mintea voastra sclipitoare, tot indoctrinati ati ramas, tot aceleasi replici le aruncati cu patos si razand in tampenia voastra, pentru ca la voi "tot ce zboara se mananca", HA HA HA HA HA!!!!1unu. Nu sunteti mai presus de restul; daca porti patratele = emo, clar, fara discutie, poti tu sa fii paralel cu emo si o sa auzi garla de urangutani urland dupa tine "emo!". :)

Credeam ca aveti mai mult decat tarate in cap. Ma doare in creion ca va simtiti cu musca pe caciula, simtiti-va, pentru ca oricat de mult ati refuza, voi inca mai aveti minte si va dati seama ca ati dat cu bata-n balta.

Si ma mai doare tot in creion de emo si de toate subspeciile voastre. Mai invatati si voi ca mustele sau albinele nu se mananca, desi zboara, [unele stau pe caca si pe morti si celelalte inteapa] si dupa aceea incepeti sa-i "culturalizati" si sa-i criticati pe ceilalti. Considerati-l un sfat prietenesc. :)

Si pentru cititori [inimioara roz in paranteza], na poftim o poza cu mine in pantaloni cu patratele, ca sa imi spuneti ca sunt emo si eu sa va spun ca daca eu sunt emo, voi sunteti castraveti. [New category: bolborosesc]

No comments: