9.4.09

Radio si Stari


Ascult radio [din motive pe care nu prea am chef sa le scriu aici] cam in fiecare zi intre 12 si 15 in ultima vreme. Si nu vorbesc de City FM [care e postul meu preferat], ci de posturi de radio obisnuite. Posturi care dau muzica buna, sunt melodii chiar bune uneori si asta ma bucura, dar ceea ce ma cam oftica e ca dau ACELEASI melodii in fiecare zi, la aceeasi ora, in aceeasi ordine. [AKA, au un CD sau ceva :)) ]. Normal ca melodiile mai "la moda" vor fi date in fiecare zi, dar sunt atatea melodii mai vechi si bune de care ati uitat..

Sunt cateva melodii la moda care imi plac si mie, sa nu credeti ca am "ochelari" de cal. Pot asculta orice gen atat timp cat are versuri bune si o linie melodica lucrata bine, chiar daca e Rihanna sau MayheM. Insa nu prea-mi place ca nu mai schimbati putin playlistul.

Chiar ma bucur cand ascult o melodie intr-un bar sau la radio, o melodie "de mainstream" cum ar spune unii, si imi place. Inseamna ca inca mai sunt artisti care compun muzica buna. Inseamna ca inca mai e speranta, stii.. Obiectiv vorbind, acum e frenezia cu Poker Face. Parerea mea: ideea melodiei e cat de cat interesanta, n-am mai auzit pana acum o melodie in care sa se vorbeasca despre abilitatea de a-ti masca sentimentele ca la poker, insa melodia lasa un pic [mai mult] de dorit si ma intreb, daca tipa era grasa, mai avea atat succes?

Imi place, de exemplu, melodia Unfaithful a Rihannei. E trist ca n-o mai dau la radio, desi a fost in voga [nu-i asa?]. Nu imi plac [cel putin din cat am ascultat] restul melodiilor ei. Daca poti sa te detasezi de stereotipie si sa asculti ceva ce, in mod normal, lumea nu s-ar astepta sa asculti, pentru ca apreciezi o melodie buna, atunci tot respectul. La fel mi-au placut Gangsta's Paradise [Coolio] sau Viva Forever [Spice Girls] etc. Si totusi inca mai aud voci "Cum? TU asculti Coolio?".

Da, mah. Si imi da si o stare speciala, o stare pe care n-o pot gasi in heavy metal sau in darkwave. La fel cum Metallica [formatia mea de suflet] imi da o stare pe care nu poate sa mi-o dea Coolio sau BSB. Fiecare gen de muzica [cu mici exceptii pentru ca la manele oricat am incercat sa ascult cand m-au rugat unii si altii, n-am putut sa ma identific cu nici una], ofera o stare pe care, daca o cauti, n-ai cum s-o gasesti limitandu-te numai la un gen muzical. Si cum mie nu-mi place sa imi reprim anumite stari doar pentru ca n-ar da bine la status pe messenger, le ascult asa cum sunt.

Am cunoscut pe cineva care isi schimba numele la melodii ca sa nu stie nimeni ca asculta uneori pop. Merita efortul cand ai libertatea sa asculti ce vrei? Daca eram acum 20 de ani, as fi inteles, dar acum...? Chiar ti-e frica sa arati cine esti? Mereu vor fi cei care se vor lua de tine, eu patesc asta zilnic intr-o tara in care poti sa fii batut daca ai parul albastru, dar daca va ascundeti, n-o sa schimbati cu nimic mentalitatea.

Mda, sunt mai pasnica azi. O sa se schimbe. [*baiatul asta din poza canta foarte bine :) ]

3 comments:

Michael said...

Piesa Viva Forever chiar e misto :)

Un alt exemplu bun ar fi Garbage - The World Is Not Enough.

hilezkor said...

Test,

Violet said...

mie-mi plac ting tings :)