27.5.09

Explicatii

Se intampla mereu sa ti se ceara explicatii pentru ceva ce ai/n-ai facut. Trebuie sa stii ca, daca alegi sa oferi explicatii, atunci trebuie sa fii selectiv. Daca nu dai explicatii nimanui, atunci e cel mai simplu. Daca dai tuturor, atunci esti cam fraier.

Pe zi ce trece ajung la concluzia ca evit situatiile in care trebuie sa dau explicatii. Exceptii exista si ele doar confirma regula.. Confirma ca evit anumite situatii pentru a nu face persoana respectiva de rahat. Multi oameni care au impresia ca li se cuvine totul, cer explicatii si inventeaza obligatii. Adica, in traducere, ei freaca menta prin jungla lor din care inca n-au invatat sa vorbeasca vreo limba [incluzand pe cea materna], ca mai apoi sa fie ei cei ce dau un nou sens eticii. Adica "dom'le, tu de ce nu m-ai ajutat la examen, pentru ca eu am stat si am baut gin tonic in timp ce tu invatai, iar acum tu cum iti permiti sa nu ma ajuti si pe mine?"

Asa ca imi trimiteti fel de fel de mesaje in care intrebarile sunt "de ce nu mi-ai dat/de ce nu m-ai ajutat". Da, ma roade pe mine treaba asta acum si scriu despre ea ca sa nu dau in cap. Daca va plangeti ca aici e greu, atunci...e clar.

Raspunsul la intrebare va fi intotdeauna: nu am de ce sa va dau explicatii. Iar daca ma stresati in continuare si veniti la mine, s-ar putea sa va spun ca n-aveti nici la cine sa va plangeti. Daca vreti sa va plangeti unui prof ca nu v-au ajutat colegii la examen, n-o sa-i pice bine. :) Daca vreti sa va plangeti ca eu am avut ceva si voi nu, aratati o dovada. :) I'll act as my own lawyer on this one.

Am scris asta public, iar daca unul din voi se nimereste sa citeasca, foarte bine. Daca nu, si mai bine. Doar atat spun: ma stresati, sunteti ofticanti, needucati si n-am CHEF sa va dau explicatii. Si am sa v-o spun si in fata daca va doriti asa de mult.

Sa m-apuc si eu sa va cer explicatii? :)

No comments: