17.5.09

Pre-...

In 99% din cazuri, nu sunt o persoana cu prejudecati evidente [cand spun prejudecati evidente inseamna ca nu dau cu pietre in cineva, chiar si la propriu, din cauza ideilor preconcepute ori de mine ori de altii]. Incerc sa inteleg pe oricine intr-un mod diferit, pentru ca fiecare persoana alege sa faca un anumit lucru dintr-un motiv ce aparent seamana cu restul lumii. De exemplu, un om poate alege sa-si tatueze o sirena pentru ca e un "taran" prost, iar altul, pentru ca sirena i-a adus o suta de revelatii pe parcursul vietii..

Eu sunt genul ala de om care poate sta de vorba cu orice "stereotip" uman, fara a-l privi din cap pana-n picioare de 3 ori si a-l judeca numai dupa aparente. In general accept sa ascult orice idee, atat timp cat nu ma jigneste nemotivat si, normal, imi exprim acordul sau dezacordul, dupa caz. Daca ma jigneste nemotivat, totusi, poate sa ma si pupe in cur, pentru ca nu prea am chef sa vorbesc in eufemisme.

Multi se asteapta ca eu sa fiu in stare sa discut numai cu stereotipurile numite "rockeri", iar eu am sa spun ca o mare parte din ei sunt la fel de tampiti ca aia pe care ii tot detesta, "manelistii". Daca ascult un om pe care la prima/a doua/a treia vedere l-as considera un idiot si aud ceva interesant, frumos formulat sau pur si simplu gandit cum trebuie, n-am sa ezit sa spun ca omul acela nu e pierdut de tot, desi aparentele ar spune ca da.

Insa ceva ma face sa-mi blochez orice dorinta de a sta langa o persoana. Pe langa zilele proaste si replicile lipsite de creier propriu [mda, "creierul propriu" e din ce in ce mai rar folosit], e o treaba care ma scarbeste rau si aceea e sa imi vorbesti cu "fata".

Ceea ce inseamna ca oricate facultati ai avea, oricate carti ai fi scris [ciudat ca ai ajuns asa departe], oricat de deschisa la minte sau de cretina ai fi, daca-mi vorbesti cu "fata", eu n-am sa pot sa sustin o conversatie fara a avea o moaca destul de scarbita. Daca la asta se adauga ori ca ma bati la cap cand eu evident te evit sau ai un analfabetism critic in scris [asta se refera la comunicarea online], atunci e un caz pierdut.

Efectiv, nu SUPORT cand aud pe cineva vorbind asa si imi face rau fizic. Si mai trist e cand vad pe cineva SCRIIND asta. La apelativul [daca nu e apelativ, corecteaza-ma] asta se mai adauga si "fa". Nu stiu altii cum ignora, dar uite ca eu nu pot sa trec peste asta, desi tolerez mai mult decat ar trebui.

SEMI OFF-TOPIC: Azi, un film:

"He is really different from the other men I loved."
"You mean this guy didn't go to prison."

:))

No comments: